Rv & +/-kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noi joilla painoa koko aikana on yleensä ylipainoisia jo ennen raskautta, älkää siis surko jos bminne on normaali ja painoa tulee enempi kuin joku viisi kiloa :) saa tullakin

Alkuperäinen kirjoittaja järkeä näihinkin:
noi joilla painoa koko aikana on yleensä ylipainoisia jo ennen raskautta, älkää siis surko jos bminne on normaali ja painoa tulee enempi kuin joku viisi kiloa :) saa tullakin

Hmm, en sanoisi ihan noinkaan, itselläni rv 25+1 ja +3kg, olen hoikka.

Alkuperäinen kirjoittaja järkeä näihinkin:

Riippuu tapauksesta. Itse olen hoikka ja aikaisemmista raskauksista tullut aina joku 15kg yhteensä painoa. Kaikki on kuitenkin pudonnut suht helposti synnytysten jälkeen, joten en ole huolissani nytkään. Olen silti varma että jos en antaisi näin odotusaikana ihan jokaiselle mieliteolle periksi niin pääsisin vähemmällä painonnousulla! :xmas:

Juu kyllä nämä joilla vain muutama kilo tulee raskausaikana, on sitä elopainoa jo ennen raskautta. Jos hoikka on hoikka ennen raskautta niin kiloja kuuluu tulla! Jos vahtaa painoaan ja vain muutama kilo tulee niin se on jo sairasta ja tämä ihminen tarvitsee hoitoa...

Yhteistyössä