Rv-pino ja fiilikset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä yksikö?:
Helloshitty,saanko kysyä? Luin että tulit raskaaksi pillereistä huolimatta. Mitä merkkiä söit? Ja miten huomasin raskauden? Jäikö kuukautiset pois?

Itse syön diane novaa ja epäilen että olen raskaana. Kuukautsiset kyllä tulivat mutta paljon niukempina.

tein testin viikon sen jälkeen ku laatta oli loppunu. yleensä ne alkaa muutama päivä sen jälkeen. söin meliane-pillereitä.

Kiitos vastauksesta. Ei ollut samaa merkkiä. Täytyy kai testata vain vaikka pelottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Helloshitty,saanko kysyä? Luin että tulit raskaaksi pillereistä huolimatta. Mitä merkkiä söit? Ja miten huomasin raskauden? Jäikö kuukautiset pois?

Itse syön diane novaa ja epäilen että olen raskaana. Kuukautsiset kyllä tulivat mutta paljon niukempina.

tein testin viikon sen jälkeen ku laatta oli loppunu. yleensä ne alkaa muutama päivä sen jälkeen. söin meliane-pillereitä.

Kiitos vastauksesta. Ei ollut samaa merkkiä. Täytyy kai testata vain vaikka pelottaa.

parempi testata ku miettiä ja stressata. toivottavasti saat haluamasi tulosta. ja voin kertoa ettei se maailma siihen kaadu...järkytyksen jälkeen.. :D

8+4
Oksettaa, etoo, kuvottaa + kaikki muut synonyymit. Väsyttää sikana. Ja joka asia itkettää, vaikken yleensä itke mitään. Voin itkeä ihan ilman syytäkin, kuten autonratissa (sain hysteerisen itkuparkukohtauksen), ja koulussa oon meinannut alkaa monesti vetistellä jostain tyhmästä. Voi herranduudelis! En ole lainkaan oma itseni - sellaiset on fiilikset!

Alun turvotus on nyt tiessään, LUOJAN KIITOS!

:wave: Jee, kiitos bad virgin, kun teit tän avauksen!! Mäkin saan osallistua taas!! Menossa rv 4+6 :D
*muoks* fiilikset on aika epäuskoiset, ja toisaalta pelottaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan tällä kertaa... :/

31+5 täällä menossa ja mikäs tässä on ollessa. :) Tuntuu kuin ei raskaana olisikaan. Hormoonit kyllä heittää melkoisen hyvin, miesparka joutuu kärsimään. ;) Raskausarvet ärsyttää! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:wave: Jee, kiitos bad virgin, kun teit tän avauksen!! Mäkin saan osallistua taas!! Menossa rv 4+6 :D
*muoks* fiilikset on aika epäuskoiset, ja toisaalta pelottaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan tällä kertaa... :/

Mä voin tehdä tämän vaikka joka päivä :laugh: :D

RV 32 menossa ja fiilikset: Päässä sykkii koko ajan, väsymystä, vieläkin alhainen hemoglobiini, ihossa rumia muutoksia verenpurkaumina, supistuksia joista ei suurempaa haittaa, kipeä alaselkä, ei nukuta yöllä tarpeeksi, pullistelua öh... häpykarvojen kohdalla toisella puolella.. mitähän sekin on.., ylämäessä pitää pysähtyä 1 - 2 krt

toimenpiteet: rautaa lisätty reilusti tuloksellisesti, koitan kävellä paljon se helpottaa erityisesti tykytykseen, sivelen vatsaan ja rintoihin arvenesto voidetta joka päivä, nukun paljon enemmän n.9-11h, en mee stressaaviin tilanteisiin

mentaaliset fiilikset: IHANAA MUSTA TULEE ÄITI JA APUA SYNNYTYS !! EI SE VOI MAHTUA tuolta *osoittaa alakertaan*.. |O ?! Pieni pelko että pysyykö poika vielä ainakin kuukauden masussa. Jännittää kaikki tulevat lääkärikäynnit jne.

Vauva: syke on kuulemma hyvä, vatsa kasvaa normaalisti, lapsi liikkuu tosi hyvin ja on vilkas.. reagoi omaan nimeensä ( !!! ) ja koputteluun vastaa teräville liikkeillä , haluaisi varmaan äidin ja isän syliin jo, mahassa on aina monen sentin kummut kun lapsi jumppaa

28+3 veetuttaa kaikki!Ja täällä haisee taas joku kumma...mä meen näitten hajujen takia kohta suljetulle :headwall: |O *muoks*Ja ei JEESUS!!!Täällä on myyrä sisällä!!!KÄÄK!!*poistuu sinne pehmeään huoneeseen* :/

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
28+3 veetuttaa kaikki!Ja täällä haisee taas joku kumma...mä meen näitten hajujen takia kohta suljetulle :headwall: |O *muoks*Ja ei JEESUS!!!Täällä on myyrä sisällä!!!KÄÄK!!*poistuu sinne pehmeään huoneeseen* :/

Ai että mä repesin tälle! :laugh: "mä meen näitten hajujen takia kohta suljetulle!" :D

Täällä 29+5 ja olo on väsyny. Öisin ei saa kunnolla nukuttua, herään pissahätään pari kertaa yössä ja närästää ja sitte ei saakkaa enää unta ku on kerran noussu.. Paitsi jos oikein hyvä yö sattuu kohalle ni sitte.. huoh. Lisäks harkkasuppareita on ärsyttävän paljon, et siitäki saa olla huolissaan et eikai synny liian aikasin... HUOH. Tulis nyt vaan se joulukuu!!!!!! Mä pidän sellaset pileet sitte et oksat pois..

Yhteistyössä