Rv-pino ja kuulumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rv 4+4 ja huono vointinen olen... Tänään käyn neuvola ajan varaamassa :) ja juttelen samalla neuvola tätin kanssa kannattaisko mun siirtää työharjoittelua myöhemmäksi aamupahoinvointien takia ja kun mun pitää töissä purkaa kuormia ja kun nostan painavaa niin mahaan koskee...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:37 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:36 emmi06 kirjoitti:
37+1 ja supistelee päivittäin aika lailla kipeästikin ja sellasta "menkka"kipua on niin että pistää irvistelemään.
Josko sitä pian pääsis sairaalaan :whistle: :)
Lupaan et 5 viikon sisällä pääset ainaki! :D :hug: :whistle:

Kiitos kannustuksesta :laugh: :laugh:
Mä kans miehelle sanoin että mun tuurilla supistelee ja kipuilee tällee vähintään sen 3 viikkoa. -se kun on jokaisesta irvistyksestä lähdössä sairaalaan :D :whistle: ;)

Rv 5+2 eli iiiiiiihan alkumetreillä. Lääkäriaikoja tarttis varailla, muuten ei kummempia fiiliksiä. Selkä ollut kipea jo esikosta asti joten sitäkään en voi raskauden piikkiin laittaa :saint: Tosin tekemäni suklaa-juustokakku huutaa miun nimeä ihan liian usein jääkaapista :D

Rv 39+3 ja jo aika tuskastunut tähän mahaan :/ Ei mitään merkkejä vauvan laskeutumisesta saatika synnytyksestä \|O Joka ilta niin toivoo et yöllä tulis lähtö, mut ei mitää... No mut, kaipa se parin vkon päästä sylissä jo on :heart: :)

Rv 28+1 ja tänään lääkärineuvola klo 12.50.

Olo on tympääntynyt.... \|O :ashamed: mä en ymmärrä miks mä aina päivää paria ennen neuvolaa kehitän itselleni kauheet verenpainelukemat.Nytkin aamulla 160/92 ja mitä lie sitten kun menee lääkäriin.Taitavat kohta passittaa mut polille tai sairaalaan :/ mitään turvotuksia tai muuta sellaista ei ole (se onko valkuaista pissassa, selviää sit tänään).Miks mun piti tulla raskaaksi \|O Älkää nyt käsittäkö väärin :ashamed: vaikka tämä on yllätysvauva ja aluksi kapinoin, niin tottahan toki mielellämme otamme hänet vastaan ja rakastamme :heart: mutta nyt vaan stressaa tuo verenpaine. \|O
Muulloin paineet olleet ihan ok, mut neuvolapäivän lähestyessä nousee myös paineet. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:54 Bianca85 kirjoitti:
Rv 39+3 ja jo aika tuskastunut tähän mahaan :/ Ei mitään merkkejä vauvan laskeutumisesta saatika synnytyksestä \|O Joka ilta niin toivoo et yöllä tulis lähtö, mut ei mitää... No mut, kaipa se parin vkon päästä sylissä jo on :heart: :)

:hug: voisin silti sanoa että nauti olosta kun ei ole niitä merkkejä synnytyksestä :D varsinkaan näin usein ja pitkään.. -näitä jos joutuu vielä useamman viikon "kattelee", niin saattaa mennä hermot :whistle: :/

34+4
Mulla on joku ihmeen pesän rakentamis vietti menossa kun haluttas uudet vaunut, pinnasänky...ja oon ostellu kaikkea valmiiksi (uutena) mitä en aikaisemmin oo tehnyt vaikka 3 lasta onkin.
Lisäksi yritän saada vauvan tavaroille tilan meidän makuuhuoneeseen.
Hormoonit hyrrää ja mielialat vaihtelevat edelleen laidasta laitaan.
Ja on vaikeaa hyväksyä ettei jaksa niin paljon,kykene tai saa.
Toisaalta on kiva levätä ainakun mahdollista mutta toisaalta odotan synnytystä pelonsekaisin tuntein (varsinkin kun supistelee) ja vauvan näkemistä malttamattomana.

Rv 39+5 ja :x Tuntuu ettei jaksa enää. Päivät on niiiiin piitkiiiä. Ja koko ajan on olo et nyt se syntyy, mutta ei silti kuitenkaan. Maha on koko ajan ihan kivi kova ja supistelee, mut ei se vaan haluu tulla. Tätä siis jatkunut jo reilun viikon. Aukiki oon jo ties kuinka paljon. Limatulppa irtosi viikko sitten. Ja vauva roikkuu polvissa asti ku on niin matalalla (jo viikosta 32 lähtien).

Siis toivoo, toivoo, toivoo, toivoo vaan koko ajan ja joka hetki et pääsis jo synnyttämään. :whistle:

rv 32+2 :wave: Olo on tukala nuhan ja kovan yskän takia. Raskausvaivana kova turvotus, jalat ovat ihan pökkelöt :( Ja maha on joka paikassa edessä....... Mutta onhan se kuitenkin niin ihanaa =)

Rv 27+4 :wave:
Olo muuten aivan mahtava mutta väsyttää niin vietävästi... Viime neuvola käynnil hb oli vain 95 ja heti sitten rautaa ottamaan... Mitään muuta huolta tämä raskaus ei tähän mennes ole laittanut. =)

39+3.. On supistellu jo kolmisen viikkoa kipeästikin, mutta ei näytä tällä vauvalla olevan kiirettä :D olo hyvä, vaikka väsyttää.. ei pysty öisin nukkuun kunnolla ku vessassa pitää ravata.. Toivottavasti tänään tulee ä-poli aika postissa, jännittää :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 07:54 Bianca85 kirjoitti:

voi olla vaikka huomenna....mä muistan ite kun olin rv 41+0 neuvolassa ja siellä tuskastuneena sanoin et tää ei synny varmaan ikinä niin syntyi 41+1 eli seuraavana päivänä :D

Täällä menossa rv.23+3 ja olo vaihtelee mielialan mukaan :whistle:
Masu on vielä ihanan pieni, ettei oo pahasti tiellä, mutta sen verran kuitenkin että kaikki huomaa :D
Välissä toivoo että aika menis nopeeta ja sais äkkiä sen pienen nyytin syliin, välissä taas tuntuu että voiku se pysähtyis vähäksi aikaa että ehtis nautttia tarpeeksi tästäki hetkestä! :)

20+5 ja olo on itseasiassa aika hyvä, mitä nyt selkä ja lonkat kipuilee työpäivän jälkeen, närästää mutta muuten oikein odottavaisin mielein odottelen töiden loppumista 30.6.
maanantaina oltiin rakenneultrassa ja kaikki siellä hyvin, nyt taas odotelleen nelisen viikkoa seuraavaa ultraa..

31+2 ja turvottaa ja vatsa on tiellä ja joka paikkaan sattuu ja kiukuttaa ja on kamala nälkä mutta ruoka ei maistu \|O \|O Eli tänään on TOSI huono päivä. Tunnen itseni niiiin norsuksi, miten voikin olla näin kömpelö ja suuri! Ja eilen anoppi sanoi kun nähtiin pitkästä aikaa että "Sää senkun leviät, pitäis vähän kattoo kyllä ettei tuu syötyä liikaa. Joko ne on löytäny sieltä sen toisenkin, ei tuolla voi vaan yks olla!" Miksi on aina oikeus tutkailla raskaanaolevan naisen vartaloa ja kysellä painoa ja esittää kommentteja? Jos minä sanoisin jollekin että "Ohhoh, oletpas iso! Ettet vaan odottais vauvaa," niin varmasti hän ottaisi vähän itseensä. Kait ne on nää hormonit mitkä pistää mun pään näin sekaisin. :D Ärsyttää vaan niin kamalasti! \|O

Yhteistyössä