Rv-pino ja kuulumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rv 29+4 ja olo ihan kohtuullinen.. vaikkakin kömpelö, polvet ei kestä kertyvää painoa, lonnkakipujen (ja supistusten) takia ollu saikulla jo toista kk:ta ja nyt on saikku äippälomaan asti istukan irtoamisvaaran takia :kieh:
Parin viikon päästä saa tietää kai vihdoin, et estääkö se alatiesynnytyksen ja sektio pelottaa ihan tajuttoman paljon :o
Mutta mikäs tässä, isompaa kämppää etsiessä ja tavaroita kasaillessa.

rv 28+1 olo muuten ok,mutta väsyttää hirveesti ja selkä hirveen kipee. Johtuu varmaan reumasta tuo selkäkipu. nukun taas 2-3tunnin pätkissä välillä istuen ja välillä sängyssä! Mutta lääkettä en periaatteessa ota kun viimesessä hädässä. Vauva liikkuu paljon ja tuo meidän poika (kohta 5v) on ihan innoissaan vauvasta,juttelee aina masulle pitkät pätkät ja odottaa että päästään vauvalomalle =)

Viikkoja on nyt 18+3 ja nyt masu on jo niin kovasti pyöristynyt, ettei kellekään jää epäselväksi tilani :D
Vointi on ihan hyvä..väsyttää ajoittain aika tavalla ja pinnakin on kireellä vähän väliä.Mut eiköhän tää tästä taas :)

Harmittaa kun en tunne vauvan liikkeitä vielä kovinkaan selkeästi tai usein..tyttöjen odotuksessa kyllä tunsin jo tässä vaiheessa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:03 odess a kirjoitti:
31+2 ja turvottaa ja vatsa on tiellä ja joka paikkaan sattuu ja kiukuttaa ja on kamala nälkä mutta ruoka ei maistu \|O \|O Eli tänään on TOSI huono päivä. Tunnen itseni niiiin norsuksi, miten voikin olla näin kömpelö ja suuri! Ja eilen anoppi sanoi kun nähtiin pitkästä aikaa että "Sää senkun leviät, pitäis vähän kattoo kyllä ettei tuu syötyä liikaa. Joko ne on löytäny sieltä sen toisenkin, ei tuolla voi vaan yks olla!" Miksi on aina oikeus tutkailla raskaanaolevan naisen vartaloa ja kysellä painoa ja esittää kommentteja? Jos minä sanoisin jollekin että "Ohhoh, oletpas iso! Ettet vaan odottais vauvaa," niin varmasti hän ottaisi vähän itseensä. Kait ne on nää hormonit mitkä pistää mun pään näin sekaisin. :D Ärsyttää vaan niin kamalasti! \|O

Meillä on samana päivänä la! :wave:
Ja olonkin kuvasit tismalleen samanlaiseksi kuin mulla. :/ :D

vkoja 29. olo vähän kyllästyttää tai siis tämän mahan kans lyllertäminen :/ mullaku on jo niin jumbo tuo maha! turvottaa joka paikkaa ja yöt aika katkonaisia. sais mennä nyt vaan nopeesti loppu aika!
ei sais tietysti valittaa mut on tää vaan niin raskasta aikaa omalla tavllaan! onneksi se sit palkitaan ihanalla paketilla :) jospa se elämä sit taas mukavaksi muuttuu :)

Viikkoja kaiketi 25+3, la 12.8.
Maha alkaa viimein näkyä ulkopuolisenkin silmään (olen huomannut arvioivat katseet) :D ja painoakin alkaa pikkuhiljaa tulla jo.
Olo on muuten hyvä, mitä nyt välillä ihan invalidisoivaa selkäkipua, joka säteilee mahaan, jos oikein paljon joudun puuhailemaan ja nostelemaan tyttöä. Niin ja närästystä jatkuvasti kaikesta mahdollisesta + minulle joka raskaudesta niin tuttua huimausta.
Mutta mitäpä noista, kun mieli on hyvä ja kaikki kuitenkin kunnossa =)
Kaikki hankittava on hankittu jo aikoja sitten. Kaiken huippuna sisarusrattaat, jotka ostettiin jo ennen kuin sydänääniäkään kuului... Liikkeessä myyjä oli silloin kyllä vähän, että jaahans jaahans. Siis luuli varmaan viimeiseen asti, ettei NYT olla niitä ostamassa =)
Nyt tekee (jälleen kerran) mieli kantaa pinnasänky jo varastosta sisään, mutta yritän kovasti hillitä itseäni, kun kissojen kanssahan saa sitten taas tapella sinne menemisestä. Ja nyt meillä on vielä (kaikin puolin kyllä IHANA!) siamilaispentu, jolla mottona tuntuu olevan "mitä se mulle kuuluu mitä mä teen" :D
Hajusteetonta pesuainettakin ostin, että pääsen pesemään vauvanvaatteita ja viikkaamaan niitä kaappiin. Onneksi en ole vielä siihen ryhtynyt, mutta pitihän siihenkin varautua, että iskee pakottava tarve....
Ja mitäköhän nyt loput 3kk puuhailisin :ashamed: Juu, viekää hoitoon vaan :whistle: :D

Yhteistyössä