rv16 eikä liikkeitä.. auttakee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toistaodottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toistaodottava

Vieras
Huomenta! Pitäiskö mun alkaa olla huolissani ku rv 16 menossa enkä ole tuntenut vielä minkäänlaisia vauvan liikkeitä. Olen toissynnyttäjä eli tiedän mille niitten pitäisi tuntua. Neuvola vasta parin viikon päästä jossa kuunnellaan sydänäänet mut pelottaa kovasti. Muiden kokemuksia kaipailen!!
(olen normaalikokoinen)

Tosiaan istukka voi vaimentaa liikkeiden tuntemista. Mut jos todella olet huolissasi, niin soita neuvolaan ja pyydä et saat tulla kuuntelee sydän äänet. Kyllä yleensä mielellään ottavat jossain välissä... :)

Mulla on istukka takana eikä minkään pitäisi estää liikkeiden tuntua...silti tunsin liikkeet vasta viikolla 19-20 vaikka odotan jo kolmatta.

Tokasta tunsin liikkeet jo viikolla 15, vaikka istukka oli edessä.

Eli älä hätäile.

Alkuperäinen kirjoittaja toistaodottava:
Huomenta! Pitäiskö mun alkaa olla huolissani ku rv 16 menossa enkä ole tuntenut vielä minkäänlaisia vauvan liikkeitä. Olen toissynnyttäjä eli tiedän mille niitten pitäisi tuntua. Neuvola vasta parin viikon päästä jossa kuunnellaan sydänäänet mut pelottaa kovasti. Muiden kokemuksia kaipailen!!
(olen normaalikokoinen)

Mulla oli toisessa raskaudessa istukka edessä, ekat jonkun näköset liikkeet tunsin jo rv13. Jatkossa istukka kuitenkin vaimensi tehokkaasti liikkeitä, myöhäisin ajankohta jolloín kävin tarkistuttamassa onko kaikki ok tais olla jo rv33. Ultrassa näky,kuinka vauva liikku reippaasti, mutta mä en tuntenut liikkeitä. Outoo, vaikka vauva siinä vaiheessa jo iso.

Mulla tuntui ekasta vasta rv22. Tokasta rv 18 ja kolmannesta ekan kerran tusin tasan rv 13+0 hennon potkaisun, mutta seuraavan kerran vasta kahden viikon päästä. JOka kerta ollut istukka etuseinässä. Hoikka olen.

Mä aloin kanssa tokasta tuntemaan vasta rv 20 paikkeilla, ihan tarkkaan en kyllä muista. Väittäisin, että vaikutti etuseinämässä sijaitseva istukka ja lisäksi se, että esikoista hoitaessa ei ollut niin mahdottoman paljon aikaa ja energiaa maata/istua kuulostelemassa niitä liikkeitä kun sitten taas esikoista odottessa sitä ehti tunnustelemaan niitä liikkeitä. Mulla oli kanssa kuopuksen kanssa tuota, että vaikka ultrassa näkyi, että lapsi liikkuu, niin mä en tuntenut mitään. :/

Yhteistyössä