RV25, paine alavatsalla... Normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Kamala paineen tunne koko ajan alavatsalla. Varsinkin kun seisoo, tuntuu, että vauva mytyssä navan alla ja tulee ulos. (kohdunkaula oli kiinni ainakin 2viikkoa sitten) :O On vaan niin inhottavan tuntusta, että pakko varmistaa taas kokeneemmilta :D Eli onko muilla vastaavaa kokemusta?

Kiitos taas kerran! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma -82:
Olisko virtsatie infektio?

En usko. Pissa oli keskiviikkona puhdas, eikä muita oireita.

Siis sä annoit pissanäytteen vain VTI-koetta varten? Mun mielestä neuvoloissa ei kyllä katota, kun sokeri, proteiini ja veri.

Tehtiin laboratoriossa. Siis mulla ollu ennen raskautta useita infektioita ja siksi kestolähete. Käyn viemässä näytteen n. 3viikon välein.

Mulla alko olla rv 29 paikkeilla paineen tunnetta alavatsassa ja kun kävin tarkastuttaa niin paikat oli alkanut jo aukeemaan. Siitä sit saikkua ja sairaalareissu. Kannattaahan se varmaan käydä tarkistuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Mulla alko olla rv 29 paikkeilla paineen tunnetta alavatsassa ja kun kävin tarkastuttaa niin paikat oli alkanut jo aukeemaan. Siitä sit saikkua ja sairaalareissu. Kannattaahan se varmaan käydä tarkistuttaa.

:o Hui! Olen ollu nyt rv22 lähtien saikulla supistelujen takia. Eivät ole olleet avaavia kuitenkaan. 20.8 ois seuraava neuvola-aika.

Varmaan kannattaa varata aikaa aikaisemmin, ihan varmuuden vuoksi. Mie olin tosissaan viikon saikulla ja menin uuteen tarkastukseen äitipolille niin ottivat suoraan osastolle. Lepäilin siellä sit pari viikkoa ja pääsin kotiin, mutta kuitenkaan töihin en enää mennyt. Ei onneksi ollut tilanne kovin vakava, mutta olisi voinut olla. Kaikki ok kuitenkin, poika kesti masussa 37+3 asti.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Varmaan kannattaa varata aikaa aikaisemmin, ihan varmuuden vuoksi. Mie olin tosissaan viikon saikulla ja menin uuteen tarkastukseen äitipolille niin ottivat suoraan osastolle. Lepäilin siellä sit pari viikkoa ja pääsin kotiin, mutta kuitenkaan töihin en enää mennyt. Ei onneksi ollut tilanne kovin vakava, mutta olisi voinut olla. Kaikki ok kuitenkin, poika kesti masussa 37+3 asti.

Hyvä, että teidän osalta kaikki meni hyvin :)
Kiitos paljon vastauksista! Soittelen maanantaina neuvolaan.

Yhteistyössä