Rv31+ ja seksin jälkeinen kova kipu ja supistelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli, mulla on nyt siis raskausviikkoja 31+2, ja koko raskausaikana ei ole erityisemmin seksi kiinnostanut ja sitä onkin ollu melko vähän. Tänään päivällä kuitenkin pitkästä aikaa miehen kanssa yritettiin vähän touhuilla, mutta teki niin kipeää että itku tuli. Kirveli ja vihloi siis heti jo alkuun, ei tarvinnut edes työntää liian syvälle että kipu olis siitä johtunut. Sen jälkeen on jomottanut alaselkää menkkamaisesti ja selkeitä vatsan kovettavia supistuksia on tullut illan aikana 4. Alkuillasta kaupassa kävely oli tuskaa, tuli psljon sukkapuikkokipuja ja oli pysähdyttävä useasti. Nyt tuntuu suorastaan siltä kuin olis vesimeloni emättimessä ja hiilikanko takapuolessa :/ mitään tulehduksia mulla ei ole, on tarkistettu labroilla ihan hetki sitten. Eilen oli myös neuvolalääkäri ja sielä kaikki oli ok. Esikoista odottaessa ei tällästä ollut, joten kyselenkin että onko kellään ollut vastaavaa ja mikä on teillä auttanut? Vai onko se nyt vaan loppuodotuksen seksit taputeltuna, jos seuraukset on tälläset :/

Nuo kuvaukset kuulostaa ihan synnytyspoltoilta. Ettei ole jo synnytys käynnistynyt? Sinuna soittelisin noilla viikoilla synnärille.

Ei ole tuollaiset tunnot tuttuja seksin seurauksena, ei edes niillä kerroilla, kun ei kiinnostanut tippaakaan, eikä silloinkaan, kun halut oli ihan pohjattomat :whistle: Raskauksissa on ollut paljon eroa.

Selän jomotus minulla on kyllä tiennyt lähtöä.

Vesimelonitunne on kyllä tuttu, meinaan sillon, kun vauva laskeutui ja synnytys alkoi käynnistymään.

Kärsin itse ennenaikaisista supistuksista raskausaikana ja tämän takia seksi ja orgasmit olivat kiellettyjen listalla! Juurikin kuvailemaasi... Ja silloin oli tosi kyseessä.

Sinuna menisin tarkistuttamaan! Vauvasi on vielä kovin pieni. :(

Mua kyllä sattui yhdyntä. Mutta vain emättimeen.
Eikä siitä jäänyt mitään tuollaisia meloonikipuja, ihan vain pientä paikallista kipua.
.....ootko nyt ihan varma ettet kävis näytillä? Ei siitä mitään haittaakaan ole

No voihan vitja.. kiitos siis kommenteistanne mutta en todella halua että pikkunen vielä syntyis :/ vauva on kyllä rt muttei ainakaan eilen vielä ollut kiinnittynyt. Esikoisen synnytys käynnistettiin sairaalassa joten luonnonmukaisesta ja vähitellen käynnistyvästä synnytyksestä mulla ei ole kokemusta, ja ilmeisesti nämä nyt vois sitten siihenkin viitata. Olo helpotti kyllä vähän kun lepäsin kyljellään, vauvakin alotti iltajumpat. Jos nyt uudestaan alkaa voimistumaan selän jomotus (ei siis ole loppunut mutta helpotti hieman) ja tulee suppareita niin kyllä se sitten täytyy varmaan vaan soitella ja käydä näytillä :/

No voihan vitja.. kiitos siis kommenteistanne mutta en todella halua että pikkunen vielä syntyis :/ vauva on kyllä rt muttei ainakaan eilen vielä ollut kiinnittynyt. Esikoisen synnytys käynnistettiin sairaalassa joten luonnonmukaisesta ja vähitellen käynnistyvästä synnytyksestä mulla ei ole kokemusta, ja ilmeisesti nämä nyt vois sitten siihenkin viitata. Olo helpotti kyllä vähän kun lepäsin kyljellään, vauvakin alotti iltajumpat. Jos nyt uudestaan alkaa voimistumaan selän jomotus (ei siis ole loppunut mutta helpotti hieman) ja tulee suppareita niin kyllä se sitten täytyy varmaan vaan soitella ja käydä näytillä :/

Ehdottomasti menet! Ei kannata riskeerata. Sinuna kyllä soittaisin jo nyt ja kysyisin ihan ammattihenkilökunnan mielipidettä asiaan.

Lepäile vaan ja soittele sinne synnärille. He kyllä sanovat, jos heidän mielestään kannattaisi käydä näytillä. Liian pitkälle odottaessa voi käydä niin, ettei mitään enää voida tehdä synnytyksen estämiseksi.

Meillä ensimmäinen on kännistetty, mutta seuraavat on tulleet omia aikojaan. Ja niissä tuo selän jomotus on ollut aina ensimmäisen merkki, että nyt lähdetään.

Nyt oon tässä lepäillyt vuoteessa reilun puoli tuntia ja selän jomotus alkaa olla ohi. Alapään painekin helpottamaan päin, kirvely on pysynyt. Mutta huomattavasti siis jo parempi olo ja vauvakin myllää taas ihan kunnolla :) taidan nyt koittaa ihan levon kanssa ottaa ja soitan synnärille sitten heti jos alkaa mikään em oireista taas voimistumaan

Yhteistyössä