S
surupusero
Vieras
En tiedä miksi, minulla on koko ajan jotenkin paha aavistus. Toinen lapsi kyseessä. Olen sairastanut aika paljon raskauden alkuaikoina ja nytkin tasaisin väliajoin ab-kuurilla pissatulehdusten vuoksi. Muuten olen voinut tosi hyvin lukuunottamatta liitoskipuja ja kramppeja, jotka alkaa/pahenee jos en ole tarpeeksi päivän mittaan liikkeessä. Menen töihinkin terveyskeskukseen (ei nostoja tms. raskasta) vielä pariksi viikkoa ä-loman jo alettua, taloudellisesti tiukkaa kun olen vielä opiskelija. Muutenkin tunnen että tarvin kokemusta työstäni ja ihan oikeasti haluan mennä sinne töihin, olen tosi motivoitunut eikä mitään fyysistä estettä työnteolle sinänsä ole, työnantajakin suhtautui tosi positiivisesti
.
Mutta jotenkin en pääse tästä "aavistuksesta" eroon. Tuntuu tosi kaukaiselta miettiä synnytystä, aivan kuin en tulisi koskaan saamaan lastani syliin
.. Mietin jo että entäs jos työpaikallani sattuu jotain, kaikenlaisia toisille pahaa tahtovia ihmisiä on.. No, tiedän tietysti että vartijan saa paikalle tarvittaessa ja tietystihän sitä saattaa vaikka joutua kolariin tai mitä tahansa voi tapahtua jos on tapahtuakseen.
Onko muilla ollut tämmöistä inhottavaaa etiäistä/aavistusta? Varsinaisesti minua ei muuten ahdista ja vointi on tosi hyvä.
Mutta jotenkin en pääse tästä "aavistuksesta" eroon. Tuntuu tosi kaukaiselta miettiä synnytystä, aivan kuin en tulisi koskaan saamaan lastani syliin
Onko muilla ollut tämmöistä inhottavaaa etiäistä/aavistusta? Varsinaisesti minua ei muuten ahdista ja vointi on tosi hyvä.