Ryhmiksen meininkiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin tänään lasten kanssa leikkipuistossa ja samassa pihassa on ryhmis. Ryhmiksen sakki oli menossa sisään ja viimeinen täti oli menossa rappuun sisään, kun huusin, että teiltä jäi yksi. Siihen täti vaan vastasi, että antaa olla, tullaan kuitenkin vielä iltapäivällä pihalle... piti sitten tarkentaa, että teiltä jäi yksi lapsi pihalle. Vuoden ikäinen tyttö istuskeli yksin hiekkalaatikolla :(

no miten tuo tilanne eteni? Hoitaja varmaan aluksi luuli, että tarkoitit lelua tjs. ? Mutta joo, huolimatonta on ollut.

Tuli hakemaan lapsen sisälle sen kummempia kommentoimatta, hoitajaa tuntui pelkästään naurattavan koko tilanne. Tuossa välillä pienet syö lunta tunnin verran, pienimmät nukkuu routaisessa hiekkalaatikossa koko ulkoilun ajan, lapset juo kuravettä...

No meidän lasten ryhmiksessä ei ole telekkaria laisinkaan, nuorin lapsi on mun 3v ja on rivitalossa ja leikkikenttä suoraan portaiden edessä. Että jokainen ryhmiskin on ihan oma yksikkönsä.

Joo kuulostaa "vieraan" kommentti tosi ruususelta joo... mut meidänkin poika on ryhmiksessä ja koko ajan mietin siirtoo pois kun mikään ei toimi... Ryhmikset on vaan kahden perhepäivähoitajan juorukerhoja joita kukaan ei valvo! Ja hoitajat ei valvo lapsia...

mulla kolme lasta (2v,3v ja 4v) ryhmiksessä ja oikein tyytyväinen olen. Tosi mukavat hoitajat(3kpl), kerrostalo asunto, pihassa hyvä leikkipuisto, käyvät paljo retkillä, askartelevat paljon, käyvät kirjastossa satutunnilla yms..hoitajat ovat luotettavia, kertaakaan ei ole tullut mieleenkään vaihtaa lapsia sieltä pois, vaikka päivähoidonjohtaja kysyikin meiltä, jos lapset menisivät päiväkotiin, mutta en siirtänyt. Saavat olla tuolla eskariin asti, siellä myös eskareita eskariajan ulkopuolisen hoidon(eskari aijan ovat päiväkodilla).

Yhteistyössä