Ryhtyiskö joku mun kanssani viikon hyväskälakkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Nyt saa riittää tää mässäily oikeesti :o Rupee olemaan ihan tajutonta tää touhu, joka päivä voisin mättää jotain hyvää ja jos ei ole mitään hyvää kaapissa, se jäytää mielessä jatkuvasti! Ihan riivattu olo suorastaan... Ja jos saankin ruoskittua itseäni sen verran, etten lähde hakemaan lähikaupasta karkkia/jäätelöä/sorbettia/suklaata, näen niistä unia :$
Nyt rv 24+1 mennessä kertynyt yhteensä 7 kg ja tarttee oikeesti painaa jarrua etten muutu kesään mennessä ryhävalaaksi.

Viikon luulis kestävän kun oikein kovasti haluaa, eiks? :D Ryhtyiskö joku tukilakkoon?

hyväskä??? joo, kyllä mieki voin tukea.... vaikken oo ikuna kuullukkaan hyväskälakosta :D niin, ja onhan tuossa raskauen aikasessa lihomisessa se raskausdiabeteksenki riski suurempi. meinaan jos rajusti lihhoo...

:wave: Mä voin alkaa. Aloin tänää laskemaan painonvartijoiden pisteitä, en niin tunnontarkasti mut suuntaa-antavasti kuitenkin ja herkut ei mee oikean ruoan edelle nyt. Tänäänkin pitää olla tarkkana kun tulee Kärppäpeli Canalilta ja haluan säästää muutamaan peliolueen pisteitä niin ei oo herkkuihin varaa :laugh: Ei tämäkään terveellistä oo mut pakko jotain karsia kun tuosta Kärppäpelioluista en aio luopua ellei ihan pakko ole :D

Muoks. Ja voin olla viikon ainakin ilman herkkuja. Kait, ainakin yritän.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hyväskä??? joo, kyllä mieki voin tukea.... vaikken oo ikuna kuullukkaan hyväskälakosta :D niin, ja onhan tuossa raskauen aikasessa lihomisessa se raskausdiabeteksenki riski suurempi. meinaan jos rajusti lihhoo...

Meilläpäin sanottiin hyväskäksi kaikkee tommosta epäterveelliseksi luokiteltavaa hyvää

:D Hienoo jos lähdet mukaan, on jotenkin helpompaa pitää itsensä kurissa kun on johonkin kirjoittanut tämmösen pyhän lupauksen ja tietää että jossain joku/jotkut muutkin toimivat samoin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Olen päättänyt aloittaa tällaisen lakon, kun maaliskuu alkaa. Vielä en siis liity joukkoonne vaan mässään herkkuja vielä nämä helmikuun viimeiset päivät..

Ok :D Mässytön maaliskuu... Kuulostaa hyvältä

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Sovittu.

Hedelmiä ja marjoja saa sentään syödä, saahan?

Toki! Eihän sitä ny viikkoo muuten kestäskään :p Hedelmiä ja marjoja vaikka kilokaupalla.

Joo, mullakin menny tänää jo appelsiinia ja marjasoppaa.

Mä kans kiskoin pahimpiin vieroitusoireisiini pakastemustikoita ja -vadelmia. Ja kärsin kun mietin miten ihanalta nää maistuis kuuman kinuskikastikkeen kanssa, sellasta olis jääkaapissa mutta EN sortunut enkä sorru prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Sovittu.

Hedelmiä ja marjoja saa sentään syödä, saahan?

Toki! Eihän sitä ny viikkoo muuten kestäskään :p Hedelmiä ja marjoja vaikka kilokaupalla.

Joo, mullakin menny tänää jo appelsiinia ja marjasoppaa.

Mä kans kiskoin pahimpiin vieroitusoireisiini pakastemustikoita ja -vadelmia. Ja kärsin kun mietin miten ihanalta nää maistuis kuuman kinuskikastikkeen kanssa, sellasta olis jääkaapissa mutta EN sortunut enkä sorru prkl!

Hih. Tee vaikka marjarahkaa niin se ei ole niin mässyherkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Meilläpäin sanottiin hyväskäksi kaikkee tommosta epäterveelliseksi luokiteltavaa hyvää

:D Hienoo jos lähdet mukaan, on jotenkin helpompaa pitää itsensä kurissa kun on johonkin kirjoittanut tämmösen pyhän lupauksen ja tietää että jossain joku/jotkut muutkin toimivat samoin =)

mie en ollu ikuna kuullukkaan tuommosesta sanasta ja ensin luinki sen väärin jotta: hyväkäs-lakko, ja mietin jotta mikähän hyväkäslakko tässä on meneillään :laugh:

mutta siis asiaan: kyllä se ite kenellekki tekee gutaa olla välillä iliman kaikkea turhaa nannaa. mieki eilen leivoin illalla mutta empä hirveesti oo maistanu ko yhen korvapuustin (ja namia oli), ilimeisesti miussa assuu se pieni leipuri-kondiittori jonka pittää vaan saaha tehhä niitä nannoja muttei sitte välttämättä syö niitä (mikä on siis suoranainen ihme, herkkuperse ko oon).

miulla se on se suklaa se kompastuskivi ja siittä pyrin pitäytymään erossa... vaan aina se ei onnistu ja sitte näyttää naamaki ihan pentolinnun perseeltä kevätripulin aikaan :/ :whistle:

jotenka ehottomasti alan tsemppaamaan, tiiän itekki mimmosta taistelua se raskausaikana varsinki on! :D

Siis tää on tiättekö hirveetä. Ei oo koskaan ollut näin voimakasta makeanhimoa vaikka lapsesta asti oon ollut aikamoinen sokerihiiri, mutta tää..! :o Esikoista odottaessa join vaan tuoremehua ja söin leipää, mikä ihme saa ihmisen tällai pärähtämään että tuntuu kuin olisi huumekoukussa.

Tälle täytyy tehdä jotain...

Mä ilmoittaudun mukaan myös... Tosin mite ihmeessä saan oltua ilman suklaata? Sipsit yms. ovat kai myös kiellettyjen listalla? Ja siis viikosta nyt kai vaan kyse? Enempää en uskalla luvata pystyväni.

Nyt hei tarviin sit kaiken tuen eli muistutetaan toisiamme tästä päivittäin, jooko? :D :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
:wave:
Ilmoittautuu mukaan mässyttömään maaliskuuhun. Herkutonta helmikuuta olen viettänyt jo reilun viikon, ja paino on pudonnut ihmeen paljon :o =)

Kiitos tästä rohkaisusta, että paino putoaa. Sehän tässä on ainakin mulla tavoitteena...

Mulla on 100gramman raja karkilla=) Meni tossa iltana muutamana aina 300g pussi lakuja ja siinä on n.1000kcal!!!! Imetän, joten en ala laihduttaa. En myöskään halua ihan ilman herkkuja olla, mulle tuo 100g rajoitus sopii hyvin=)

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Olen päättänyt aloittaa tällaisen lakon, kun maaliskuu alkaa. Vielä en siis liity joukkoonne vaan mässään herkkuja vielä nämä helmikuun viimeiset päivät..

Ok :D Mässytön maaliskuu... Kuulostaa hyvältä

Sovittu, että mässytön maaliskuu alkaa lauantaina :D

Pitäähän noi jääkaappiin jääneet herkut, tytön synttäreiden jäljiltä, syödä pois eli nyt just en voi herkkulakkoa aloittaa

Voi räkä
Puhuin itseni juuri suklaamunattomaan pääsiäiseen. :|

(toivottavasti niitä saa sitten huhtikuun alussa alennuksella :xmas: )

No voi, niinpäs vaan pääsiäinen on maaliskuussa. Jos sovittais porukalla, että yhden suklaamunan saa syödä :ashamed:

Yhteistyössä