S- BONUKSISTA KYSYMYS

Palstan KAUNOTAR

Aktiivinen jäsen
21.08.2007
2 531
1
36
Oulun naapurikunta
Mulla on s-bonus kortti ja haluaisin tietää paljonko on bonuksia kertynyt rahana yhteensä. Siis useamman kuukauden ajalta kerralla.
Löysin kyllä huhtikuun bonuksen, mutta en halua sitä tietää vaan sen paljonko yhteensä on tälle vuoteen maksettu.

Miten sen löytää?

Minulla ei ole pankkitunnuksia.

siis sen lehden mukana jossa on s-etukortin ostot ja bonukset mukana, tulee samalla myös kaikki mitä on sinne s-tilille kertynyt rahaa eli bonuksia.
Ei siihen erikseen mitään pankkitunnuksia tarvita.

Jos sulla ons-etukortti niin joka kuukauden loppupuolella tulee yhteishyvä lehti ja sen mukana planketti josta näet nämä edellä mainitut asiat.
Se on vähän muuttunut ja itellänikin on nyt mennyt vähän aikaa että olen oppinut tulkitsemaan siinä olevat rahat ja bonukset.

Alkuperäinen kirjoittaja piippi:
siis sen lehden mukana jossa on s-etukortin ostot ja bonukset mukana, tulee samalla myös kaikki mitä on sinne s-tilille kertynyt rahaa eli bonuksia.

Jos sulla ons-etukortti niin joka kuukauden loppupuolella tulee yhteishyvä lehti ja sen mukana planketti josta näet nämä edellä mainitut asiat.
Se on vähän muuttunut ja itellänikin on nyt mennyt vähän aikaa että olen oppinut tulkitsemaan siinä olevat rahat ja bonukset.

Kiitos

en ole muutenenää löytäny seiltä sitä kohtaa, että paljonko yhteensä. Mun mielestä joku kerto, että sen saa vaan niillä pankkitunnuksilla ja siinä tiedotteessa on vaan se viimeisin kk.

Alkuperäinen kirjoittaja piippi:

ei tule enää kun se on OIKEA PANKKI

Alkuperäinen kirjoittaja Talvimamma-09:
uskokaa nyt jo, tarviitte pankkitunnukset

Jep niin tarvitsee...kokonaissumman näkee joko liikkeissä olevissa päätteissä, asioimalla pankin tiskillä tai hakemalla nettitunnukset.

Lehden mukana tulevassa lapussa on vain edellisen kuukauden kertyneet bonukset, muttei kokonaissummaa.

Kyllähän bonukset näkee joka kuulta myös s-kanava.netistä. Siellä pitää vain hakea ne tiedot erikseen joka kuulle, sinne tarvii tunnusluvun, jonka saa varmaan soittamalla, ja kortin numero toimii avaimena.

Yhteistyössä