s-etukortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thansk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
etelässä asuessa otin, siellä maksoi 100,00e. Mutta ku tulin pohjosempaan paikkakuntaan ja piti laittaa uus, niin se oli ilmanen.

joo sait "ilmaseks" koska SIIRSIT sun osuuskuntasi toisaalle. olit siis jo maksanut sen.

Noilla on joskus jotain tarjouskampanjoita, jolloin jäseneksi pääsee halvemmalla kuin muulloin. Eri osuuskunnissa on eri maksut.
Minä maksoin aikanaan muistaakseni 50? suoraan, ja heti alkoi kertyä bonukset.

Mä haluun tietää, missä ap asuu.... et tietäis sen osuusmaksun suuruden, ja onko pakko maksaa heti jotain. Koska täällä se on 35? eikä heti tartte maksaa mitään vaan kaiken saa kerryttää!

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh, 100???? 35? maksoi ainakin mulla, just 2kk sitten sain sen kerrytettyä täyteen.

se on kai 100 euroa.ainakin netissä oli toi summa..

plussakortti oli vaan 8 euroa mulla kun maksoin sen heti niin kortti oli oma..ihme juttu toi prisman et se maksaa 100 euroa.
mitä järkee?

Niin mitä järkeä??? Plussakortin 8? et ikinä saa takas, mut s-ryhmän maksun saat kokonaan takas kun eroat ja lisäksi saat sille sijoitetulle summalle korkoa.

Se on siis eräänlainen PANTTI-maksu, jonka saa takaisin, jos haluaa erota. Se ei siis käytännössä maksa mitään, kuten plussakortti.

Suurimmassa osassa maata pitää maksaa ensin 20 euroa ja sitten voi kerryttää sen lopun 80 euroa bonuksista (jotka meille tuli täyteen kahdessa kuukaudessa). Sen 100 euroa saa takaisin, jos haluaa joskus erota tuosta s-kaupan osuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
25e on se osuusmaksu ollu ainaki mulla. Sen voi joko kerryttää bonuksilla tai maksaa heti.

20 e maksetaan heti ja lopun voi kerryttää ostoksilla. Se on yhteensä 100e.

niin joillain paikkakunnilla. Helsingissä esim. 35? kokonaisuudessaan, Pingulin osuuskunnalla ilmeisesti 25?. Joillain osuuskunnilla 50?, joillakin 100?.

Osuusmaksu

"Liityttäessä maksettava osuusmaksu on sijoitus osuuskaupan pääomaan. Saat maksamasi osuusmaksun takaisin, jos joskus päätät luopua osuuskaupan jäsenyydestä. Useimmat osuuskaupat maksavat osuusmaksulle myös vuotuista korkoa.

Osuusmaksun suuruus vaihtelee hieman osuuskaupoittain. Yleisimmin käytössä on 20 euron osaosuusmaksu ja 100 euron osuusmaksu. Osaosuusmaksun (20 ?) maksettuasi liityt jäseneksi ja voit kerryttää osuusmaksun täyteen ostoksistasi kertyvillä Bonuksilla kahden vuoden aikana. Kun maksat osuusmaksun kokonaisuudessaan, saat Bonukset heti käyttöösi."

Itsellä se maksoi pk-seudulla 35euroa maksuominaisuudella.

Alkuperäinen kirjoittaja Miikulainen89:
Osuusmaksu

"Liityttäessä maksettava osuusmaksu on sijoitus osuuskaupan pääomaan. Saat maksamasi osuusmaksun takaisin, jos joskus päätät luopua osuuskaupan jäsenyydestä. Useimmat osuuskaupat maksavat osuusmaksulle myös vuotuista korkoa.

Osuusmaksun suuruus vaihtelee hieman osuuskaupoittain. Yleisimmin käytössä on 20 euron osaosuusmaksu ja 100 euron osuusmaksu. Osaosuusmaksun (20 ?) maksettuasi liityt jäseneksi ja voit kerryttää osuusmaksun täyteen ostoksistasi kertyvillä Bonuksilla kahden vuoden aikana. Kun maksat osuusmaksun kokonaisuudessaan, saat Bonukset heti käyttöösi."

Itsellä se maksoi pk-seudulla 35euroa maksuominaisuudella.

No johan mä ton lainasin, löytyy edelliseltä sivulta. Totesin myöskin, että HOK-Elannolla summa on kokonaisuudessaan sen 35?.

Yhteistyössä