S-Pankin Visa Credit, tunnusluku tuli jo, mutta tuleeko tuo Credit kortti varmasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottokelpoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luottokelpoinen

Vieras
Elikkäs hain Visa Credittiä ja tunnusluku tuli tänään Postissa.. Olen kuullut et joillakin on tullut sit vaan debit kortti. Voiko se olla näin?
Tarvisin tuota Credittiä lentojen maksuun ihan näinä päivinä.

En tiedä, mutta jos luottokorttia ei myönnettäisi, niin kai ne rohkenevat sanoa sen suoraan? Voisin kuvitella näin. Että tuskin sieltä nyt vain tulee kortti ilman pyydettyä ominaisuutta.

Kannattaa katsoa myös tuleeko vakuutukset myös päälle. Meillä tuli aina kun maksoimme luotolla matkat, joten silloin suosin myös itsekkin tuota tapaa. Oli kyllä toinen pankki...

Onko kenellekkään käynyt täällä nii että onkin myönnetty debit vaikka hakenut luotto-ominaisuutta?
Itse soittivat ja ehdottivat credit ominaisuutta.
Ärsyttää odottaa ???? Perjantaina pitäis kaukolennot ostaa.

Ymmärsin että tulee postissa, tunnuslukukin tuli. Mulla ei ole pankkitunnuksia, miehellä on mutta kuulemma mun täytyy hakea omat.
Soittamalla hain tuota luottokorttia, oli muutakin asiaa sinne niin houkuttelivat ottamaan.

Kannattaa soittaa pankkiin ja varmistaa.
Itselleni tuli joskus tavallisen pankkikortin tunnusluku postitse mutta kortti piti hakea pankista.
En tiedä onko aina näin.
Voihan toki olla että kortti lähetetään pari päivää myöhemmin tunnusluvun lähettämisestä.

Tuliko sulle aapee netissä heti päätös? Mulla vasta alkanut työt ja en edes palkkaa oo vielä saanut ja tonnin luottorajan sain. Paljonko sä sait?

Ja mitenköhän se määräytyy? Palkan mukaan? Sen mukaan kauanko on ollut töissä?

Ymmärsin että tulee postissa, tunnuslukukin tuli. Mulla ei ole pankkitunnuksia, miehellä on mutta kuulemma mun täytyy hakea omat.
Soittamalla hain tuota luottokorttia, oli muutakin asiaa sinne niin houkuttelivat ottamaan.

Jos sinulle on puhelimessa tarjottu credit-korttia ja olet sellaisen tilannut, olisi petos jos sinulle lähetettäisiin joku muu kortti, kuten debit-kortti tai kalakortti.

Kiitos :D Eli eiköhän tule!

Oon ollu vakkaripaikassa yli vuoden, osa-aikatyö mutta bruttotulot 2200€ . Hain 800€ luottorajan. Olisikohan pari viikkoa sit kun hain, ja mulla tosiaan ei ole pankkitunnuksia vielä niin en voi sieltä tarkistaa.

Yhteistyössä