V
vieras
Vieras
Onkos toi s-etukortti debit sitte vaan s-bonuskortti eli sillä ei voi ostaa ku s-kaupasta jos s-tilillä rahaa? ja visa debit on joku ihan toinen kortti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se:se DEBIT siinä kortissa tarkoittaa että se kortti on pankkikrtti ja sillä voi maksaa joka paikassa missä voi pankkikorteilla maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja se:se DEBIT siinä kortissa tarkoittaa että se kortti on pankkikrtti ja sillä voi maksaa joka paikassa missä voi pankkikorteilla maksaa
mut automaatista ei saa nostettua kuiteskaa? en oo kyl ikinä koittanu maksaa sillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuten:saako ton debitin ilman luottotietoja? Ainakin elektronin sain. Nyt vaan pelkkä käteiskortti, jolla ei voi maksaa tai nostaa rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja se:se DEBIT siinä kortissa tarkoittaa että se kortti on pankkikrtti ja sillä voi maksaa joka paikassa missä voi pankkikorteilla maksaa
mut automaatista ei saa nostettua kuiteskaa? en oo kyl ikinä koittanu maksaa sillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -+-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja se:se DEBIT siinä kortissa tarkoittaa että se kortti on pankkikrtti ja sillä voi maksaa joka paikassa missä voi pankkikorteilla maksaa
Jos olet ottanut sen uuden sirullisen s-kortin niin islloin saat myös nostettua sillä automaatilta rahaa ja myös voi maksaa sillä kortilla missä tahansa kaupassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muuten:saako ton debitin ilman luottotietoja? Ainakin elektronin sain. Nyt vaan pelkkä käteiskortti, jolla ei voi maksaa tai nostaa rahaa.
Kuinkas sä nyt saat bonukset käytettyä ellei mene s-tilin kautta ja et saa maksettua niillä s-ryhmässä..?
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Jos kortissa lukee VISA Debit= voi maksaa samalla lailla kun pankkikortilla, nostaa rahaa ja käyttää ulkomailla
Jos kortissa lukee pelkkä Debit= Voi maksaa s-paikoissa ja nostaa rahaa s-paikkojen kassalla/infossa. Ei voi maksaaa muualla, nostaa automaatista rahaa, käyttää ulkomailla
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No noinhan ne pankkikortit yleensäkin toimii
Depit on sama kun electron. Eli pitäs tarkistaa tili ja laittaa se heti katevaraukseen.
Ainakin seppälässä se ei kattonut, että tilillä on rahaa ja vingutin miinuksille :/ Ja jossain kylmäasemilla... Kökkö homma.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No noinhan ne pankkikortit yleensäkin toimii
Depit on sama kun electron. Eli pitäs tarkistaa tili ja laittaa se heti katevaraukseen.
Ainakin seppälässä se ei kattonut, että tilillä on rahaa ja vingutin miinuksille :/ Ja jossain kylmäasemilla... Kökkö homma.
mulla on kans toi debit ja ei oo pystyny vetäseen miinukselle vaikka oon kokeillu.. on vaan sanonu ettei "myyntilupaa"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No noinhan ne pankkikortit yleensäkin toimii
mulla on kans toi debit ja ei oo pystyny vetäseen miinukselle vaikka oon kokeillu.. on vaan sanonu ettei "myyntilupaa"
Mun mielestä visa debit sanoo ei myyntilupaa vasta siinä vaiheessa kun se on mennyt miinukselle niin, että se näkyy myös verkkopankissa. Eli se on rekisteröitynyt sinne asti, mulla on menny monesti miinukselle. Mutta seuraan aina välillä korttia niin ei kovin paljoa ole ikinä mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
Anna kumpikin kortti yhtä aikaa niin ei tule sekaannuksia.
Vähän oli epäselvää tarinaa mutta meinaatko siis maksaa S-pankin visalla OP:n tilitä? No eihän se tietenkään onnistu!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
No se pankkikorttiominaisuus on kytketty vain siihen S-pankin tiliin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin mutta jos hankin tuon uuden S-kortin joka on sekä bonus- että pankkikortti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
Niin mutta jos hankin tuon uuden S-kortin joka on sekä bonus- että pankkikortti.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Vähän oli epäselvää tarinaa mutta meinaatko siis maksaa S-pankin visalla OP:n tilitä? No eihän se tietenkään onnistu!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää menee hiustenhalkomiseksi nyt mutta... Maksan s-kaupan kassalla. Annan tuollaisen uuden hienon Visa-siru-S-kortin. Jos haluan maksaa ihan "oikeasta" pankista (op) ja sanon kassalle "pankki", mistä se tietää puhunko S-pankista vai op:sta? Vai pitääkö mun alkaa selittää mistä pankista maksan? Kun maksan nyt aina op:sta, hyvin harvoin S-tililtä ja sillon riittää siis vain se vanhempi S-sirukortti. Ymmärsikö joku mitä kysyin?![]()
Niin mutta jos hankin tuon uuden S-kortin joka on sekä bonus- että pankkikortti.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No noinhan ne pankkikortit yleensäkin toimii
Mun mielestä visa debit sanoo ei myyntilupaa vasta siinä vaiheessa kun se on mennyt miinukselle niin, että se näkyy myös verkkopankissa. Eli se on rekisteröitynyt sinne asti, mulla on menny monesti miinukselle. Mutta seuraan aina välillä korttia niin ei kovin paljoa ole ikinä mennyt.
mä koitin maksaa 5e:n ostosta ja sano ettei myyntilupaa. kotona katsoin niin oli 3e PLUSSALLA ei miinuksella.