s.seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N82

Vieras
Etsin (vaki)pano seuraa Jyväskylän alueelta. Jos olet FIKSU ja TERVE kaikinpuolin, sekä olet myös miel. komea ja hyvinvarustettu, niin laita s.postia osotteeseen mizu82@netti.fi, niin kirjotellaan lisää:)

Terve Mizu. Oletko suomalainen. Minä olen suomalainen 27vuotias vaajakoskelta. Olen mielestäni ihan siedettävän näköinen. Olen varattu mutta seksi ei riitä kumppanin kanssa, haluan enemmän kuin hän. Kullin koko on noin 16cm ja paksuutta noin 4,5 (riittääkö)??? Olen tänään vapaa. Voiko sun luokse tulla?

Hei Mizu! Minulla on pienikalu (13cm) mutta osaan kayttaa sita hyvin ja voin rakastella kanssasi useeseen kerta. En ole saanut naista suomessa vaikka olen ollut jo 3 vuotta. Minulla on tyttoystava Iranissa mutta olemme sopineet kylla etta saan rakastella taalla kuhan en rakastu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jarkka 27:
Terve Mizu. Oletko suomalainen. Minä olen suomalainen 27vuotias vaajakoskelta. Olen mielestäni ihan siedettävän näköinen. Olen varattu mutta seksi ei riitä kumppanin kanssa, haluan enemmän kuin hän. Kullin koko on noin 16cm ja paksuutta noin 4,5 (riittääkö)??? Olen tänään vapaa. Voiko sun luokse tulla?

Laita sähköpostia, eli mizu82@netti.fi niin sovitaan. Niin ja olen täysin suomalainen (vaikken ole "perinteisen" suomalaisen näkönen). Itse olen varattu myös.

Mitä mieltä olet minusta: Olen Miesmalli, lihaksikas, hyväkäytöksinen, kalu noin 15cm pitkä. En ole vapaa mutta ehkä et sinäkään. Vaimoni tietää että nussin muitakin kuin häntä, eikä hänkään vain minun kanssa ole. Asun Jyväskylästä noin 18km pohjoiseen. Mikäli olet kiinnostunut niin kirjoitellaan sitten vasta s.postia.

Alkuperäinen kirjoittaja N82:
Etsin (vaki)pano seuraa Jyväskylän alueelta. Jos olet FIKSU ja TERVE kaikinpuolin, sekä olet myös miel. komea ja hyvinvarustettu, niin laita s.postia osotteeseen mizu82@netti.fi, niin kirjotellaan lisää:)

Mizu, kerrotko vähän mittojasi. Oletko tumma vai vaalea.

Menen avaamaan uuden sähköpostin kirjoitan sitten, tosin mulla on vain 14cm seisokissa mutta olen kestävä. Niin tiedoksi sulle että kyllä sähköpostin voi avata niin ettei kukaan saa tietää kuka olet. Minä avaan sen ilmaisen sähköposti osoitteen joko saunalahden sivuilla tai suomi24 sivuilla. Eli ei hätää kumpikaan ei tiedä toisesta mitään. Voidaan tavata hotellissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ali L:
Hei Mizu! Minulla on pienikalu (13cm) mutta osaan kayttaa sita hyvin ja voin rakastella kanssasi useeseen kerta. En ole saanut naista suomessa vaikka olen ollut jo 3 vuotta. Minulla on tyttoystava Iranissa mutta olemme sopineet kylla etta saan rakastella taalla kuhan en rakastu.
Sulla on liian pieni kyrpä.

Alkuperäinen kirjoittaja mizu82:
Kiinnostuneet:laittakaa sähköpostia, kiitos:)
Pikaisesti jotain; tummat pitkät hiukset, ikää 24v.

Kyllä tässä panettaa ja koko on noin 17cm. Onko sulla huono seksi suhde poikaystäväsi/miehesi kanssa kun haluat VAKIPANOA? Ei täällä hyvin mene myöskään. Nainen antaa jos antaa ja silloinkin katsoo telkkaa samalla. ARVAA KUINKA VIT...TAA

Alkuperäinen kirjoittaja Samppa 29:
Kiinnostuneet:laittakaa sähköpostia, kiitos:)
Pikaisesti jotain; tummat pitkät hiukset, ikää 24v.

Kyllä tässä panettaa ja koko on noin 17cm. Onko sulla huono seksi suhde poikaystäväsi/miehesi kanssa kun haluat VAKIPANOA? Ei täällä hyvin mene myöskään. Nainen antaa jos antaa ja silloinkin katsoo telkkaa samalla. ARVAA KUINKA VIT...TAA

Onko vaimollasi joku telkkarin lempiohjelma, jota katsoessaan pillun saanti sulle on varmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja N82:

Tämä mizu onkin mies. Vaihtelee kuvausta ulkomuodostaan eri deittipalstoilla. Esiintyy mm. Iskurit deittipalstalla.

On se kumma juttu, et jos joku (minä) haen OIKEASTI s.seuraa, niin heti epäillään tai kirjotetaan mun nimimerkillä :'(.

Tosi kurjaa :(

Eli olen 24v. Jyväskyläläinen tummahiuksinen 172cm/n.66kg varattu nainen (mies tietää että haen s.seuraa, ja ymmärtää koska olen aika seksihullu)

Eli kiinnostuneet laittakaa sähköpostia, niin näette etten ole feikki :)

On se kumma juttu, et jos joku (minä) haen OIKEASTI s.seuraa, niin heti epäillään tai kirjotetaan mun nimimerkillä :'(.

Eli olen 24v. Jyväskyläläinen tummahiuksinen 172cm/n.66kg varattu nainen (mies tietää että haen s.seuraa, ja ymmärtää koska olen aika seksihullu)

Voi raukkaa, kun on kyrpää vailla.

Alkuperäinen kirjoittaja minna 24:

Voi raukkaa, kun on kyrpää vailla.

Sanoppa muuta :) Siksihän haen seuraa jos ei selväks tullu :)

Hei Mizu, olen valmis ryhtymään vakipanoksi, olen urheilullinen ja komea, munan mittaa just mitattuna seisokissa 15,6cm pituutta ja paksuutta 4,4cm siis halkaisija. Olen varattu. Ikäni on 25v. Pyllypanojen mestari :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mikko25 *:
Hei Mizu, olen valmis ryhtymään vakipanoksi, olen urheilullinen ja komea, munan mittaa just mitattuna seisokissa 15,6cm pituutta ja paksuutta 4,4cm siis halkaisija. Olen varattu. Ikäni on 25v. Pyllypanojen mestari :)

Laitahan mailia niin katsellaan... :) mizu@netti.fi

Mitzu hei hommaa pojille kumit tai itselles. Taidatkin olla niitä "pullauuniin" - naisia ??
Missään muussa mielessä en usko että poitsus katselis kulli kovana vierestä kun sua ...