Sä et koskaan äiti oo ulkona. ( pisto sydämessä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Mut onko pakko jos ei halua? :|
Hyvinhän tuo pärjää tossa pihassa itsekin.. :whistle:
Koitti kyllä kovasti houkutella, "täällä on niin ihana ilma ja saisit paljon happea".. :D :heart:

Mut onhan se ihan eri juttu jos olis joku kaveri?? Meillä kyllä viihtyvä tyhdessäkin hyvin ulkona,ei siinä aina äitiä tarvita tai isää. Mut monesti meen jotain hommaamaan pihaan kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mä oon kans laiska lähtemään pihalle lasten kans. Vihaan tuolla ulkona seisoskelua. Lenkkeilen kyllä mielelläni koiran kanssa. Ulkona vois olla ihan ok jos olis oku kaveri kuka juttelee mun kans... :ashamed:

Ulkona voi touhuta lasten kanssa jotain... leikkejä tai pihahommia esim =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauhea äiti, etkö ole lastesi kanssa ulkona? Ulkoile itsekin, äläkä nysvää sisällä aina!!

Mulla on vaan yksi lapsi.
Ja en, en tykkää seistä tossa pihassa, juuri muuta tuolla ei voi näillä keleillä tehdä.
Mutta lupasin kyllä lähteä huomenna puistoon, en mä ihan kauhea ehkä ole kuitenkaan.
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mä oon kans laiska lähtemään pihalle lasten kans. Vihaan tuolla ulkona seisoskelua. Lenkkeilen kyllä mielelläni koiran kanssa. Ulkona vois olla ihan ok jos olis oku kaveri kuka juttelee mun kans... :ashamed:

Ulkona voi touhuta lasten kanssa jotain... leikkejä tai pihahommia esim =)

Kesää kohden helpottaa ja olenkin paljon ulkona etenkin nyt kun on tää omakotitalo ja oma piha mut tää talviaika on vaikeeta...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mut onhan se ihan eri juttu jos olis joku kaveri?? Meillä kyllä viihtyvä tyhdessäkin hyvin ulkona,ei siinä aina äitiä tarvita tai isää. Mut monesti meen jotain hommaamaan pihaan kuitenkin...

Niinhän se on ja kyllä mua toisinaan surettaa kovastikin se, että niitä kavereita ei meillä (tai no pojalla ) vapaa-ajalla oikein ole.

Yhteistyössä