saa haukkua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
Pakko tunnustaa. Mä olen totaalisen ihastunut ellen jopa rakastunut toiseen mieheen - en vaan saa sanotuksi sitä miehelleni ja lasteni isälle. Mitään ei ole tuon toisen miehen kanssa tapahtunut - tiedän toki hänen tunteensa minua kohtaan. Paskamainen tilanne. Toisaalta haluan jatkaa mieheni kanssa, toisaalta sitten.... Kotona on menny melkoisen huonosti viimeistet 2 vuotta...

ehkä olis kannattanu tehdä jotain suhteellenne jo kaksvuotta sitten. jos ei mitään maatamulistavaa ole tapahtunut..mun ex oli vittupää,eikä sitä kiinnostanu muut kun hän itse,hänen rahat ym. mua ei kiinnostanu pidemmänpäälle suhdetta hoitaa,ja kerroinkin sen.
se on nopeesti alta hoidettu pois,ei sun tarvi mainita siitä toisesta ihastuksesta,vaan puhut ihan teidän suhteesta ja ettet ole onnellinen yms. kyllä se siitä,joko jatkatte paremmin tai sitten meette erikseen.

Oletko valmis hajottamaan perheesi ihastuksen takia vai olisitko valmis yrittämään miehesi kanssa tosissaan ja unohtamaan ihastuksen? Ne ihastukset kun on sellasia, et ei niistä sitten loppujen lopuksi tiedä, kuinka pitäaikaisia ne on.

En voi muuta sanoa kuin että
-on eri asia olla ihastunut kuin esim. hypätä sänkyyn
-mieti, kannattaako alkaa ruokkimaan ihastusta
-tuossa voi särkeä sydämensä todella pahasti ja silloin olet todella yksin

Tilanteen kokeneena - se on aikansa hauskaa, mutta hinta voi olla todella kova.

Yhteistyössä