Saa kai sitä mieltään muuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vaikka joka päivä tai joka tunti...Eilen mulla oli huono päivä ja peruin treffit. Tänään hyvä päivä ja voisin lähteä niille treffeille niin nyt se mies on luvannut mennä silloin töihin!Ois voinnut perua ne, mutta sanoin ettei mun takia tarvi. Sit se oli joo, et nähdään myöhemmin. Ei varmasti nähdä, sanoin etten ainakaan viikkon ehdi näkemään. Ja mä en oo vaikea ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Laitoin sille viestin et se on ihan paska kun menee töihin. Vastas ettei se meekään jos en halua, perui ne työt.

et oo tosissas :o

No olen. Tekee muutenkin töitä 10-14h tuntia viikolla että voi se yhden viikonlopun sieltä pois olla....Ja eikä se ollut ilkeä"paska" vaan "paska:)"

Laitoin sille viestin et se on ihan paska kun menee töihin. Vastas ettei se meekään jos en halua, perui ne työt.

No olen. Tekee muutenkin töitä 10-14h tuntia viikolla että voi se yhden viikonlopun sieltä pois olla....Ja eikä se ollut ilkeä"paska" vaan "paska:)"

Käske samantien irtisanoutua työstään. Siis onhan nuo aivan kohtuuttomat tunnit tehdä päivässä :/ Hyvää treffipäivää. Tulee varmasti kivaa :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:

Käske samantien irtisanoutua työstään. Siis onhan nuo aivan kohtuuttomat tunnit tehdä päivässä :/ Hyvää treffipäivää. Tulee varmasti kivaa :flower:

No enkä käske. Siis päivässä tekee ton määrän ja 5 pv viikossa:D

Yhteistyössä