Saa**na, että ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkk

Vieras
Hain lasta päiväkodista, ja samalla siinä oli hakemassa toinen äiti omaa lastaan. Tämä toinen äiti on äitiyslomalla vauvan kanssa. No, hänpä sanoi että vauvalla on nyt vatsatauti ja miehellä myös. Säälittelin, että voi harmi, niin juu kuulemma aamuyöllä alkoi.. Voi vittu mä sanon. Piti sitten väkisin tuoda se isompi lapsi sinne päiväkotiin tartuttamaan? Ei niinkuin millään olisi voinut pitää kotona? Jes, meillä on just sairastettu flunssaa ja korvatulehdista, niin kohtahan varmaan ollaan taas päät pöntössä ja lakanoita pesemässä.

Ja tää heidän isompi lapsi on 2 v, että varmaan ihan kotona olokin kelpaisi... Ja varmaan tunnistaa itsensä, mutta ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29770476:
kun tollainen pöpökammoinen oot, niin pysy itse lapsines kotona

Pitäisin kyllä 2-vuotiaan kotona, jos olisin itse kotona enkä töissä, vaikkei se nyt tässä pointtina ollutkaan. Ja varsinkin jos olisi muilla vatsatautia. Oot varmaa kuullut, että se tarttuu herkästi? Et?

Tuo on kyllä niin peestä! Olisin varmaan sanonut jotain. Täällä pk laittoi heti syksyllä tiedotteen, että tarttuvia tauteja sairastavien sisaruksia ei tuoda hoitoon. Kaikki ei ilmeisesti ymmärrä ilman tiedotetta.,,.

• Tykkää
Reactions: neljäs_tulossa
Meillä lähetellään/viedään terveet lapset tahoilleen.:wave:

Justiinsa nuorin oli vatsataudissa, ei tarttunut meihin muihin.

[QUOTE="joooo";29770492]Tuo on kyllä niin peestä! Olisin varmaan sanonut jotain. Täällä pk laittoi heti syksyllä tiedotteen, että tarttuvia tauteja sairastavien sisaruksia ei tuoda hoitoon. Kaikki ei ilmeisesti ymmärrä ilman tiedotetta.,,.[/QUOTE]

Joo...ei ne kaikki tajua. Meillä töissä ei päästä eroon tautikierteestä kun ei tajuta pitää kotona riittävästi, sisarus tuodaan vaikka muut sairsstaa ja lapset tuodaan kun vanhemmat sairastaa jne...Kivasti kiertää ja leviää kaikki. Sitte lapset kertoo miten yhdellä oli mahatauti eilen ja toisella kuumetta ja kolmannella jotain muuta...Edes sitä yhtä oireetonta ei pidetä. Lapset on uudelleen ja uudelleen kipeänä. Onneksi kotona ei pahemmin oo sairastettu, mä olin kaksi vkoa sitten mahataudissa, mies viikko sitten ja ipana ei vielä oo ollukaan.

Yhteistyössä