Saa taas toi mies syyttää kyllä itseään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
:kieh: :kieh: |O |O
oli TAAS jättäny jonkun Aku Ankkansa lojumaan eteisen pöydälle, mä oon sanonut noista varmaan sen 1000 kertaa että meillä jumalauta laitetaan tavarat paikalleen, yhessä vaatekaapissa on noille saakelin Aku Ankoille oma hyllynsä mihin ne voi ystävällisesti viedä eikä jättää lojumaan.

Niin no, mä heitin sen äsken takkaan |O ei loju ainakaan enää mun siivouksen tiällä.
Muutenkin meni hermot eilen illalla, kun kuulin että mun mieheni oli soitellut keskellä yötä mun isälle ja narissu musta jotain. Mikä saakelin valuvika siinä on? |O |O |O Mun kanssa ei suostu puhumaan vaikka polvillani rukoilisin ja sitten soittelee mun isälle siinä toivossa että saa mun isän raivostumaan mulle. Ei ollut ihan ensimmäinen kerta. Aivan naurettavaa mun mielestä saakeli. :|

Mä vetäisin kyllä valtavan herneen nenään jos mun mies alkaisin minun vanhemmilleni soittelemaan ja purkamaan minuun liittyviä asioita. Sitä en kyllä sietäisi.

Mutta älä säkään heitä toisen lehteä takkaan, eikai se maailmaa kaada jos pöydällä on lehti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän avioliitossa on kyllä isompiakin ongelmia kuin lojuvat Aku Ankat, mutta tsemppiä siivoukseen :)

Mua taas vituttaa, että sotketaan kyllä, mutta ikinä ei laiteta mitään paikalleen. Pyykit jätetään lojumaan, ruoat pöytään, väliovet auki, hyvä että vessan tajuaa vetää sanomatta. Mua kai saa saatana vituttaa se, ettei se tee täällä koskaan yhtään mitään. Eikä toi meidän isoin ongelma olekkaan, en kai mä niin väittänytkään missään välissä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä vetäisin kyllä valtavan herneen nenään jos mun mies alkaisin minun vanhemmilleni soittelemaan ja purkamaan minuun liittyviä asioita. Sitä en kyllä sietäisi.

Mutta älä säkään heitä toisen lehteä takkaan, eikai se maailmaa kaada jos pöydällä on lehti...

No joo. aika typeräähän se oli. Mutta mä oon vaan taas niin raivopäänä täällä!

kuin meillä! mies pitää enempi yhteyttä mun vanhempiin kun omiinsa tai minä omiini. lappuja on vessan seinillä et pese kädet... vedä pönttö yms. ei se muuten muistais. ja tavarat ei kyllä mene paikoilleen eikä se löydä mitään ellei sotke kaikkia kaaappeja...!

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

No jos ongelmia on iso kasa niin ihan hyvin voin kuvitella että mullekin viimeinen pisara olisi just joku lojuva lehti tai kusipisara vessan istuimella...
Onko teillä eroprosessi menossa vai muuten vaan huonoa aikaa?

Koska olette menneet naimisiin? Profiilissasi näyttää olevan hääkuva?

2007, siitä se alamäki sitten alkoikin.
Voitteko oikeesti kuvitella? Me ei olla 1,5 vuoteen tehty muuta kuin riidelty, ilman että oltaisiin kertaakaan saatu sovittua näitä asioita. Ei kertaakaan siis olla riitaa sovittu :headwall:

No jos ongelmia on iso kasa niin ihan hyvin voin kuvitella että mullekin viimeinen pisara olisi just joku lojuva lehti tai kusipisara vessan istuimella...
Onko teillä eroprosessi menossa vai muuten vaan huonoa aikaa?

Taitaa olla :ashamed: ja KYLLÄ, se kusipisara voi joskus todellakin olla iso juttu |O

Voitteko oikeesti kuvitella? Me ei olla 1,5 vuoteen tehty muuta kuin riidelty, ilman että oltaisiin kertaakaan saatu sovittua näitä asioita. Ei kertaakaan siis olla riitaa sovittu :headwall:

No voi harmi :(
Ette ole kovin pitkään ehtineet avioliittosta "nauttia".
Olen sitä mieltä, että jos homma ei vaan kertakaikkiaan toimi, niin miksi hakata päätä seinään. Onko teillä yhteisiä lapsia?

Meidän avioliitossa on kyllä isompiakin ongelmia kuin lojuvat Aku Ankat, mutta tsemppiä siivoukseen :)

Mua taas vituttaa, että sotketaan kyllä, mutta ikinä ei laiteta mitään paikalleen. Pyykit jätetään lojumaan, ruoat pöytään, väliovet auki, hyvä että vessan tajuaa vetää sanomatta. Mua kai saa saatana vituttaa se, ettei se tee täällä koskaan yhtään mitään. Eikä toi meidän isoin ongelma olekkaan, en kai mä niin väittänytkään missään välissä :saint:

OISKOHAN PAREMPI EROTA JOS NIIN PALJON VITUTTAA

No voi harmi :(
Ette ole kovin pitkään ehtineet avioliittosta "nauttia".
Olen sitä mieltä, että jos homma ei vaan kertakaikkiaan toimi, niin miksi hakata päätä seinään. Onko teillä yhteisiä lapsia?

Joo-o, 2003 me ollaan yhdessä oltu
:(
Ja kaksi lasta on.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

OISKOHAN PAREMPI EROTA JOS NIIN PALJON VITUTTAA

Oiskohan parempi olla jakamatta aina täällä palstalla näitä eroa-ehdotuksia ja kannustaa asioiden selvittämiseen perinpohjin? Mä en tajua tätä että parempi erota kuin ensin yrittää selvittää ongelman syy ja korjata se.

Tsemppiä ap, toivottavasti saatte ongelmat ratkaistua :hug: :hug:

Niin kaikkia ottaa ukko välillä päähän...ja lujaa...noita miehiä vaan pitää komentaa kuin koiraa välillä. Meillä mies sanoo usein kun käsken jotain tehdä, että kohta...ja se kohta voi tosiaan tarkottaa vaikka 6 tunnin päästä ja silti se on miehen mielestä KOHTA...taas vanha klisee...Kannattaa sanoa miehelle mikä ärsyttää ja miksi tunnet niin...ja tietysti pitää muistaa vähän kehastakin kun mies OMA-ALOITTEISESTI tekee joskus jotain...silloin saattaa tehdä useimminkin niin käskemättä. Tsempit...

Joo-o. Mullakin tulee tuonkaltaisia raivokohtauksia välillä, mutta sitten ne menee ohi.

Haaveilen, että itsekin pääsisin naimisiin. Meillä ei ole lapsia, yhtä pidetty vuodesta 2002 alkaen. Ainakin tähän asti yhteiselo sujunut suuremmitta mutkitta :)

Ymmärrän kyllä,et jos on paljon selvittämättömiä asioita ja aina saa sanoa samoista asioista (niinkuin tuo tavaroiden laitto omille paikoilleen) niin joskus käämi kärähtää ja seuraus on tuo,että silloin tavarat lentää,tällä kertaa takkaan. :/

:hug: Tsemppiä!

Yhteistyössä