Saahan "haalean" lapsen laittaa kouluun, saahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Haalea kouluun??? Mä olen jotenkin ymmärtänyt, että koulussa pitää olla nykyään joko "hot" tai "cool" :o . Ehkä haaleaa kiusattaisiin :snotty: ...

Oikeassa olet... Täysin oikeassa. Ei ole cool, ellei ole hot.

Ongelma, jota ei edes ollut ratkesi luonnollisesti. Mossad on taas ihan cool. Ja jos jaksaa aamulla herätä, lähtee kouluun, muutoin jää vielä voimia keräämään. (Veikkaan jälkimmäistä)

IRA on selkeästi enemmän hot, kuin not... :/

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:saint:

Mossad on ollut lauantaista enemmän tai vähemmän kuumeessa ja kotona. Nyt lämpö kieppuu 37,4 molemmin puolin, +/- 0.2 astetta. Normaali on hilkun verran alle 36. Virkeä, reipas ja rasittava, kun joutuu olemaan kotona...

Lauantaina kysyin Stasilta, millaisessa kunnossa Mossad oli ennen nukkumaan menoaan. "Ihan tavallinen... paitsi ett se ei rääkyny. kyllä sillä kuumetta on pakko olla" oli vastaus. 38 asteen kintteellä oli...

Eli sanokaahan nyt minulle, että ei ole moraalisesti arveluttavaa laittaa puolikuntoista lasta tartuttamaan koko koulua? :whistle: :saint:

Mun yläköululainen jää huomenna kotiin, lämpöä 37.4, jäseniä pakottaa ja illanvitkku nukkunut ysistä lähtien.
Itsellänikin pieni lämpö tekee pahempaa kuin kuume, jäseniä pakottaa, voimaton olo.
Pojalla ollut koko päivän koulussa huono olo mutta sinnitteli ja ajoi vielä pyörällä viisi kilsaa koulumatkan.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä kotona:
Mun yläköululainen jää huomenna kotiin, lämpöä 37.4, jäseniä pakottaa ja illanvitkku nukkunut ysistä lähtien.
Itsellänikin pieni lämpö tekee pahempaa kuin kuume, jäseniä pakottaa, voimaton olo.
Pojalla ollut koko päivän koulussa huono olo mutta sinnitteli ja ajoi vielä pyörällä viisi kilsaa koulumatkan.

Jos on samaa tautia, kuin täällä pyörii, kestää joko 4 tuntia tai vähintään 4 päivää... :/

Parempi ottaa rennosti ja levätä.

Siis parhaassa eapauksessa menee koko viikko, ei mahga mitään. Pitkä pyörämatka kouluun, ei viitsi ottaa sydänlihastulehdusta kun kammioiden välissä reikä VSD

Yhteistyössä