saakelin exä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Jousta ny sentää pikkusen! Mulla ex palauttaa lapset klo 16 vaikka papereissä lukee et klo 19 et silleen...

jousta ja jousta, en kuule todellakaan kun kyse on jo lapsen hyvinvoinnista kun ei saa nukkua kunnon yöunia!

Hmm mites usein se lapsi sitten siellä isänsä luona on? joo en oo lukenu koko ketjua...

lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun, välillä arkisin illan tai yötä, toisinaan pidennettyjä viikonloppuja jne. meillä on tapaamisista mustaa valkoisella jossa lukee, että jokatoinen vlopu, kerran arkena ja loma-aikoina lapsi isällään, mutta olen JOUSTANUT ja lapsi on siellä paljon enemmän, koska se on kummallekin todella tärkeää -isälle ja pojalle- ja mulla ei ole oikeutta eikä tarvetta estää lasta menemästä sinne, mutta toivoisin että palautus tapahtuis hyvissä ajoin että meidän ilta ei menis aina ihan överiks. eli parhaimmillaan 3iltana viikossa hirveet kierrokset ja aamulla vaikeeta. on se kuulkaa raskasta itselle ja ennenkaikkea sille lapselle.

lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun, välillä arkisin illan tai yötä, toisinaan pidennettyjä viikonloppuja jne. meillä on tapaamisista mustaa valkoisella jossa lukee, että jokatoinen vlopu, kerran arkena ja loma-aikoina lapsi isällään, mutta olen JOUSTANUT ja lapsi on siellä paljon enemmän, koska se on kummallekin todella tärkeää -isälle ja pojalle- ja mulla ei ole oikeutta eikä tarvetta estää lasta menemästä sinne, mutta toivoisin että palautus tapahtuis hyvissä ajoin että meidän ilta ei menis aina ihan överiks. eli parhaimmillaan 3iltana viikossa hirveet kierrokset ja aamulla vaikeeta. on se kuulkaa raskasta itselle ja ennenkaikkea sille lapselle.

Okei, ymmärrän, ei oo kivaa jos myöhään palauttaa ja mie ainakin vihaan sitä jos ei tiedä tarkalleen kellonaikaa. Noh mulla se on aina tuo klo 16. Mulla lapset isällään vaan joka toinen viikonloppu kun paperilla lukee..muulloin ei kun taitaa nuo uuden muijan lapset olla niitä tärkeämpiä...

Entä jos iskä veis suoraan tarhaan aamulla? Ja sie sitten haet töiden jälkeen. Joku sitä tuolla ehdottikin. Sais lapsi olla yhden ylimääräisen yön iskällä, eikä tule valvomisia.

Ap on aivan oikeassa. Itsekin raivostun tuollaisesta. Kun lapsi tulee kylästä eikä pääse ajoissa nukkumaan, aamut ovat kaameita. Joten se on niin helppo sanoa.

Olisihan lapsellekin paljon mukavampaa saada rauhoittua kunnolla kotona, eikä kovalla kiireellä reissun jälkeen painua sänkyyn. Ja tuohan kuvastaa vain exänvälinpitämättömyyttä.

Ap, olet oikeassa! Etän on pidettävä kellonajoista kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:

Okei, ymmärrän, ei oo kivaa jos myöhään palauttaa ja mie ainakin vihaan sitä jos ei tiedä tarkalleen kellonaikaa. Noh mulla se on aina tuo klo 16. Mulla lapset isällään vaan joka toinen viikonloppu kun paperilla lukee..muulloin ei kun taitaa nuo uuden muijan lapset olla niitä tärkeämpiä...

tosi kurja juttu :(
nää on vaikeita nää uusioperhekuviot, meilläkin exän nykyinen yritti aikansa että poika ei olis heillä viemässä heidän yhteistä aikaansa, mut onneks ex piti puolensa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Niin, voisiko ex odellakin viedä lapsen aamulla tarhaan ja haet sitten sieltä?

mun täytyy taas kysyä siltä, olen monta kertaa ehdottanut, mutta ei ole käynyt vaan on luvanut tuoda ennemmin aikaisemmin sunnuntaina ja kuitenkin tuo vasta kahdeksan aikoihin. laitan sille heti viestiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Niin, voisiko ex odellakin viedä lapsen aamulla tarhaan ja haet sitten sieltä?

mun täytyy taas kysyä siltä, olen monta kertaa ehdottanut, mutta ei ole käynyt vaan on luvanut tuoda ennemmin aikaisemmin sunnuntaina ja kuitenkin tuo vasta kahdeksan aikoihin. laitan sille heti viestiä..

Kerrohan sitten kuinka kävi :)

sehän vastas et käy hyvin, et katsotaan sit aina viikonloppukohtaisesti tuoko sunnuntaina aiemmin vai vieko ma hoitoon.
eli muutosta ei edelleenkään tapahdu, oon aika pessimistinen asian suhteen..
mutta toivotaan parasta!! =)
kiitos teille jotka ymmärrätte :)

Meillä on myös niin, että aika usein palautus vasta maanantaina eskarin yms. jälkeen, kun muuten menisi liian myöhään. Meillä tosin homma toimii kun osataan joustaa puolin ja toisin, paperit on olemassa mutta mennään niin että kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä :) Tänään lapset palautettiin mulle 18:30 ja tehtiin vielä yhdessä pizzaa yms. :D :D

Toki kaikilla eronneilla ei ole ihan ystävyysvälit kuten meillä, mutta aina voi kuitenkin tulla toimeen ja joustaa itsekin tarvittaessa! Kuulostaa siltä että exällesi sopii hyvin tuo maanantaipalautus, joten toivottavasti teillä menee jatkossa paremmin.

Yhteistyössä