saako etävanhempi pakottaa tulemaan luokseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainahan noita arvostelijoita riittää,ja kyllähän se ärsyttää kun aletaan syytellä epämääräisesti,eikä kuitenkaan sitten täsmennetä mitä syytös koskee. Mutta kuten vanha tätini sanoi,kaikki mitä muut sinusta väittävät,on kuin rikka jalkapohjassasi,pyyhi jalkasi mattoon,niin sitä ei enää ole. Hyvät yöt ja unoset.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 00:06 Rotta kirjoitti:
Pitää vissiin ottaa sama tyyli, että vaihdellaan alvariinsa nimimerkkejä, niin ei ole kokoajan joku katkera kimpussa.

Minä käytän tätä "tyyliä".
Syystä, että eräällä toisella keskustelupalstalla yhden nimimerkin päälle hyökättiin koko ajan. Ko. nimimerkin ei tarvinnut kuin heittää "hyvää huomenta, täällä on kaunis aamu" niin hän sai ilkeitä kommentteja päälleensä, joku oli ärsyyntynyt hänen kommentistaan aiemmin siis..

Olen myös ns. uusperheellinen eli minulla on lapsia edell. liitosta, samoin miehellä, jne. mutta olen myös kaikkea muuta ja vaikka mitä muuta ennenkuin nimitän itseäni uuspeheelliseksi.. Miten kauan muuten meidän täytyy olla yhdessä, että olemme vanha perhe!??? Vai olemmeko uusperhe vielä 20 v päästäkin???? - ja vain siksi,e ttä olemme joskus yhdelle tapaukselle tehneet lapsia ja siitä liitosta eronneet ja ennenkaikkea erehtyneet solmimaan uuden suhteen - kuten monet muutkin eronneet, aiemmin seurustelleet (lapsettomat) tekevät!

Luulen että on vain helppoa puhua uusperheestä,sillä jokainen heti tietää,että kyse on perheestä jossa kaikki lapset eivät ole yhteisiä.Itse puhun usein perus tai kantaperheestä,kun puhun muista kuin uusperheistä.Itseäni ei haittaa uusperheelliseksi nimittely,mutta äitipuoleen joutui totuttelemaan,kun tuli heti mieleen kaikki satujen hirveät äitipuolet.

Yhteistyössä