Saako helteen takia sairaslomaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii jo ensikesää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii jo ensikesää

Vieras
Pelkkä kotonaolo on jo tuskaa eikä jaksa mitään ja on koko ajan huono olo.
Jos on työelämässä eikä yksinkertaisesti kykene tekemään töitä näin kuumilla ilmoilla saako siitä sairaslomaa?

Minäki olen miettinyt...tai itseasias mun mies mietti sitä kun sen töissä on tän helteen lisäks lämpöpuhaltimet käytössä että betoni kuivuu nopeemmin, lämpötila sisällä hallissa koko ajan +50 :(

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Minäki olen miettinyt...tai itseasias mun mies mietti sitä kun sen töissä on tän helteen lisäks lämpöpuhaltimet käytössä että betoni kuivuu nopeemmin, lämpötila sisällä hallissa koko ajan +50 :(

Noissa lämpitiloissa saa laillisia taukojakin pitää jo tuhkatieheään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä ne yrittää pitää joka tunti jonkunlaisen tauon, mutta sitten taas työpäivät venyy pidemmiksi kun urakkahommalla tekevät niitä. On muuten mies ihan loppu tuohon työhön :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä ne yrittää pitää joka tunti jonkunlaisen tauon, mutta sitten taas työpäivät venyy pidemmiksi kun urakkahommalla tekevät niitä. On muuten mies ihan loppu tuohon työhön :(

En yhtään ihmettele.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Keittiöllä ei saa viilennystä tarpeeksi eikä siellä myöskään saa yhtään ylimääräisiä taukoja,hyvä kun lakisääteiset saa.

no helteellä on kyllä tavallista enemmän lakisääteisiäkin taukoja, pitäkääpä huoli oikeuksistanne

Yhteistyössä