Hakisitko lisää sairaslomaa? Masennuksesta asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen opiskelija. Jäin ennen joulua sairaslomalle masennuksen vuoksi, opintoihin paluu olisi ollut Tammikuun loppupuolella. No, tytär sitten sairastui. Sitten minä, sitten taas tytär, flunssaa ja korvatulehdusta. En vieläkään ole kouluun mennyt/päässyt. Liekö ollut innostustakaan kovin paljon..

Lääkeannostusta nostettiin aiemmin tällä viikolla, ja sen takia olo on ollut ihan järjettömän huono. Tänä aamuna heräsin, itkin monta tuntia, kävin suihkussa ja loppupäivän mennyt zombivaihteella. Tuntuu, etten vaan jaksa. Yhtään mitään.

Maanantaihin on pitkä matka, olen jo ilmoittanut, etten tällä viikolla ole tulossa, mutta entäs ensi viikko? Kauanko tätä sietämätöntä oloa jatkuu? Voinko hakea taas sairaslomaa, vai pakotanko itseni vihdoin ja viimein takaisin normaaliin arkeen? Olen ihan hukassa kaiken kanssa..

Masennus on laiskuutta. piristä itseäsi äläkä kiehu itsesäälissä. Terapeutille juttelemaan, mikäli lapsuudesta ongelmia, kuten monilla masentuneilla on. Jotkut osaavat itse parantaa itsensä ja olla parempia ihmisiä, kuin oma kokemus.

arki parantaa. rutiinit parantaa. sinut parantaa se että lähdet kouluun ja alat toimimaan niinkuin olisit jo parantunut. aivot tottuu tekemättömyyteen ja jumahtaa siihen kotonaoloon. pinnistä ja ponnista ja mee siinne kouluun!

[QUOTE="carpe diem";25634653]Masennus on laiskuutta. piristä itseäsi äläkä kiehu itsesäälissä. Terapeutille juttelemaan, mikäli lapsuudesta ongelmia, kuten monilla masentuneilla on. Jotkut osaavat itse parantaa itsensä ja olla parempia ihmisiä, kuin oma kokemus.[/QUOTE]

Tästäpä huomaa ettei sinulla ole masennuksesta tasan yhtään kokemuksesta. Ja terapiassa käyn jo.