Saako humalaspäissään ja suuttuneena sanoa toiselle ihan mitä vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Juuh, eli oltiin perjantaina juhlimassa miehen synttäreitä. Ilta oli muuten onnistunut, mutta kun tultiin kotiin, niin ukko alko jankuttaa siitä, että joku ukko oli mua koittanut lääppiä kapakassa... Mun syytähän se oli :/
Anyway, sanoin sille muutaman kerran, että antais asian olla, jutellaan aamulla selvinpäin asiasta. Ukolla on paha tapa kännissä urputtaa kunnes alkaa itkeä/sammuu, eikä mun hermot kestäny... Käskin sen siis painua sinne mihin aurinko ei paista :ashamed: (tosi aikuismaista...)
No, kuitenkin. Hän sitten veti palkokasvin kuonoonsa, ja sanoi että parempi meidän kai sit on erota. Lähti ja jätti avaimen pöydälle (kovalla äänellä ja uhoamisella säestettynä...)

Nyt pyytelee anteeks, sanoo ettei halua erota jne. Kuulemma oli vaan niin vihanen et siks sanoi noin.

Mä en pidä tämmöäsestä, että aina kun vituttaa toisen naama, uhataan erolla. Oon koko päivän tässä miettiny että mitä nyt tekis asialle (ei ole ensimmäinen kerta kun tän tekee). Oisko teillä jotain sanottavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Ei varmaankaan SAIS mutta kuinka moni pystyy itseään kontrolloimaan esmes kännissä??

Njaa, jos tietää ettei pysty, niin varmaan kandeis pitää se korkki kiinni... Muuten ap, sun profiilissa lukee että olet yh?

Ei vissiin viina sovi. Tuttavapariskunta ratkaisee känniriidat näin: eivät käy ikinä koskaan yhdessä kapakassa. Tässäkin tapauksessa jankkauksen aihe sama eli mies on niin älyttömän mustasukkainen ja olettaa, että vaimo ois lähdössä joka tyypin mukaan vessaan naimaan...
Tämä tapaus vain ei uhkaa erolla vaan itsarilla, tosi tosi kypsää...

Eli älkää menkö yhdessä kapakkaan. Tai sitten vois sitä korkin kiinni laittamista miettiä, jos ei voi yhtään hallita juomista eli on aina örvellyskunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Ei varmaankaan SAIS mutta kuinka moni pystyy itseään kontrolloimaan esmes kännissä??

Njaa, jos tietää ettei pysty, niin varmaan kandeis pitää se korkki kiinni... Muuten ap, sun profiilissa lukee että olet yh?

Niin, vois pitää korkin kiinni. Ei ois oikein tehny miele edes lähtee kun ties miten ilta taas päättyy...

Olen yh, mutta seurustelen.

Tässä elämässä kandeis varmaan montaa muutakin lajia, mutta mutta...

Tuntuu, että saa.

Äidin kuoleman jälkeen äidin avo veti viina pitkään ja hartaudella, uhkaili, soitteli keskellä yötä (lista on loputon).
Mä en hyväksynyt käytöstä ja silti asiaan kuulumattomat ihmiset puolustivat juoppoa sanomalla, et se on humalassa ja sillä vaikeaa.
Mullakin oli vaikeaa, jätin vain sen viinan vetämättä ja mun odotettiin ymmärtävän ihan kaikki paska mikä sataa.

Tuntuu, että sama kaava toistuu usein kännisten kohdalla. Saavat sanoa mitä vaan ja silti puolustellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Humalassa ja vihaisena ihminen sanoo sen, mitä ajattelee. Saako niin sanoa... En tiiä. Ehkä se jossain vaiheessa ois järkevää, kunhan sanoilla ei lyö.

No kun tätä mä oon just miettiny, et onkahan hän oikeesti sitä mieltä että pitäis erota? Jos roikkuu mussa vaan kun ei tahdo yksinkään olla?

Parisuhteet on perseestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Humalassa ja vihaisena ihminen sanoo sen, mitä ajattelee. Saako niin sanoa... En tiiä. Ehkä se jossain vaiheessa ois järkevää, kunhan sanoilla ei lyö.

No kun tätä mä oon just miettiny, et onkahan hän oikeesti sitä mieltä että pitäis erota? Jos roikkuu mussa vaan kun ei tahdo yksinkään olla?

Joskus se paljastaa tosiaan asian laidan eli just järjettömän mustasukkaisuuden, alemmuuskompleksin ynnä muuta. Mutta usein se sanotaan jyrkemmin, mitä ajatellaan, mistä ei seuraa mitään järkevää. Jos vasta seurustelette, niin laittaisin kyllä käsijarrun päälle ja heti...

Meillä on ainakin pyhä kirjoittaman sääntö, että eroa ei tuoda koskaan missään tilanteessa esille. Se vain on niin vyön alle lyömistä kun olla ja voi.

Mä olen joskus sanonutkin, että en hyväksy erolla uhkailua. Jos tahtoo erota, niin sanoo sen, mutta muuten ei tarvitse asiaa mainita, ainakaan tappeluvalttina.

Alkuperäinen kirjoittaja Nana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Joskus se paljastaa tosiaan asian laidan eli just järjettömän mustasukkaisuuden, alemmuuskompleksin ynnä muuta. Mutta usein se sanotaan jyrkemmin, mitä ajatellaan, mistä ei seuraa mitään järkevää. Jos vasta seurustelette, niin laittaisin kyllä käsijarrun päälle ja heti...

Yhteistä taivalta takana reilu vuos...

Jos on niin typerä, ettei hillitse itseään kännissä tai sanoo asioita, joita ei tarkoita, niin sitten pitäis alkoholin juominen lopettaa ihan kokonaan. Erolla uhkaaminen, kännissä tai ei, on taas todella lapsellista käyttäytymistä. Jos käyttäytyminen on tuota jo vuoden yhdessäolon jälkeen, niin olisin huolissani kyllä. :/ Voihan se yhteiselo rauhoittaakin, mutta ainakaan sen varaan ei kannata mitään rakentaa.

Yhteistyössä