saako jatkuvaa riidan haastamista loppumaan?

lapppalainenn

Uusi jäsen
31.01.2015
1
0
1
Niin muulla kuin erolla?

ASIAAN: Olen seurustellut tyttöystävän kanssa vasta 3 vuotta ja nyt viimeisen vuoden aikana homma on alkanut menemään aivan )¤(!%)#¤#¤ JA *"#)&/¤(!!...... Tyttöystävä on siis alkanut haastaa riitaa aivan JOKAISESTA asiasta, vuoden JOKAISENA päivänä.... Tätä on todella vaikeaa selittää kun riitelyä on niin järjettömän paljon takana ja olen aivan loppu ja sekaisin.... Tuntuu siltä että hän jatkuvasti hakee syytä valittaa sekä epäilee, että puuhaan jotain hämärää tai ylipäänsä jotain hänen seläntakana.
Ensinnäkään en saa olla kotona eri huoneessa kuin maks 2min jos hän ei tiedä mitä teen siellä... eli kävelen johonkin huoneeseen ja jos en pidä mitään ääniä niin kohta kuulen "Mitä sä teet?" ja jos en vastaa, hän kävelee katsomaan.... kun kysyy, että mitä outoa tässä nyt on niin aina tulee sama vastaus, että "aina pidät jotain meteliä niin ihmettelin mitä teet" Mun pitäisi hänen mukaan aina ilmottaa ETUKÄTEEN mihin menen.... jos lähen käymään kaupassa ja päätänkin reissun aikana käydä moikkaamassa veljeä niin saan semmoset syytökset kun olisin käynyt pettämässä... (ehkä hän epäileekin sitä?) Joo seksiä on vähän koska ei siihen ole fiiliksiä kun aina vaan valitetaan ja tapellaan. Yleensä en suostu kuuntelemaan kaikkia ihme syytöksiä kun jätin ilmoittamatta tai en tehnyt jotain tai teinkin jotain väärin ja se tuntuu vaan ruokkivan häntä. Kun on tarpeeksi valittanut mun reissusta enkä ole välittänyt niin sitten valitetaan etten kuuntele tai mua ei kiinnosta.
OLEN AINAKIN SATA KERTAA PÄÄTYNYT SAMAAN UMPIKUJAAN, TEEN TAI SANON MITÄ TAHANSA NIIN SE ON VÄÄRIN TAI SIINÄ ON JOTAIN VÄÄRÄÄ.

Tyttöystävä usein sanoo, että tämä johtuu seksin puutteesta, mutta sillä ei kuitenkaan ole mitään väliä onko seksiä harrastettu kaksi tuntia sitten tai neljänä päivänä putkeen vaan silti sama homma jatkuu.(JA ON KUULEMMA HYVÄÄ SEKSIÄ) Jos tulee syytöksiä etten ilmoittanut jostain menosta ja sanon ihan suoraan, että tollaisesta ei tarvitse ilmoittaa ja huomautan ettei hän itsekkään ilmoita vastaavasta niin aina hän keksii jotain miksi olisi pitänyt ilmoittaa... JOS olenkin ilmoittanut jostain menosta niin siitä tapellaan silti koska olen mennyt muuttamaan alkuperäistä suunnitelmaa :o jos ilmoitan menosta mikä on vasta seuraavana päivänä niin SILTI "Miks mä kuulen täst vast nyt?!?!" eli AINA on jotai mistä valittaa...

Joudun selittämään aivan typeriä asioita hänelle.... "miksi mun ponnari on tossa ku mä en oo sitä siihen laittanut?" en koske hänen ponnareihin eli hän ei vaan itse muistanut laittaneensa sitä siihen "kenen haarukka toi on ku ei olla tänää vielä syöty mitään?" ei mitään käryä :D "miks veit roskapussin ku sehän oli vast puolillaan?" ja toi kysymys tuli siis kiukku huutona. :s "oot näköjää ajanu parran... MIKS?" hei oikeesti eihän kenenkään tarvii kestää tämmöstä? :/

Monet kerrat on juteltu monta tuntia ja jotenkin saatu asioita sovittua, mutta sama jatkuu seuraavana päivänä... joskus tuntuu siltä kuin olisin kiusattu ja kiusaaja on oma tyttöystävä... töissä on kivaa siellä ei tarvii kuunnella kun taas kotona pelkään jatkuvasti, että teen jotain väärin. Tiedän jo ennalta tulevat kysymykset ja tappelut joten koitan paljon tehdä asioita sen mukaan, ettei sitä voisi tulla, mutta silti hän löytää aina jonkun uuden jutun. Hullua on myös se, että minä kuuntelen joka päivä valitusta mutta en suutu :o mulla on oikeesti pitkä pinna ja osaan olla välittämättä. Jos taas minä kysyn ihan asiallisesti "voisitko siivota noi sun tavarat tänään kun ne on monta päivää tossa ollu" niin tosta alkaa semmonen sota et mä lähen lopuksi ulos kun en enää kestä.

Mitä V*TTUA tässä enää tekee?

ps. onko tuo mielestänne mustasukkaisuutta vai narsistista? ehkä jotain muuta?

Yhteistyössä