T
"tiina"
Vieras
Siis teiltä lähtee lahjat kuitenkin miehen sisaruksille ja vanhemmille mutta heiltä ei mitään teille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks ihmeessä sä maksat miehen sukulaisten lahjat? Ja miksi et saa miehen sukulaisilta yhtään lahjaa? Tai omalta suvultasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiittämätön joulupossu;22720982:Ehkä mä olen itse epärealistinen, kun oletan että miehet ymmärtäis jotain
Alkuperäinen kirjoittaja Kiittämätön joulupossu;22720982:. En kertakaikkiaan voi tajuta, miten voi mies olla niin kuuro ja sokea, jos olen moneen kertaan huokaillut saavani erään fyysistä hyvinvointia tuovan laitteen tai miten olen valitellut, tai esimerkiksi kun kaapit on täynnä purtiloita ja pitäis vähän vähentää niitä.
Ehkä mä olen itse epärealistinen, kun oletan että miehet ymmärtäis jotain
Alkuperäinen kirjoittaja Kiittämätön joulupossu;22720982:Niin, siis "mun mieheltä" lähtee lahjat niille sukulaisille, ei ne minun nimissäni ole kirjoitettu, minä vaan satun ne ideoimaan, hankkimaan ja paketoimaan..
Mutta ei tässä nyt ollut kyse sukulaisista vaan siitä, että on paha mieli siitä, ettei mieheni näiden vuosien jälkeenkään tunnu arvostavan minua hankkiakseen edes kerran vuodessa jotain arvokasta minulle. Kun ne synttäritkin unohtuu joka vuosi, mutta joulua ei oikein voi unohtaa, ympäristö pitää siitä kyllä huolen. En kertakaikkiaan voi tajuta, miten voi mies olla niin kuuro ja sokea, jos olen moneen kertaan huokaillut saavani erään fyysistä hyvinvointia tuovan laitteen tai miten olen valitellut, tai esimerkiksi kun kaapit on täynnä purtiloita ja pitäis vähän vähentää niitä.
Ehkä mä olen itse epärealistinen, kun oletan että miehet ymmärtäis jotain