D
"diudiu"
Vieras
Mulla yksi tuttu, kahden lapsen yh, kirjoittelee facebookin päivityksiinsä (mun mielestä) todella törkeästi lapsistaan. Tyyliin "vitun idiootti kakarat kun eivät nuku vaan vittu saatana hilluvat pitkin vitun kämppää enkä mä saa edes katsoa rauhassa vittu telkkaria". Porukka ihmettelee miksei se pistä "vitun kakaroitaan" sänkyyn, vaan valittaa vaan netissä. Tutun mielestä hän on kasvattanut lapsensa hyvin, niillä nyt vaan on omanlaisensa unirytmit. Kertoo myös että lapset 3v ja 5v, näyttävät keskisormea ja käskevät äidin haistaa vittu. Lisäksi ihmettelee miksi päivitykset lapsista pitäisi aina olla ihanaa hehkutusta ja pelkkää ruusuilla tanssimista, miksei saisi ilmaista vitutustaan vapaasti.
En ole mielestäni mikään kukkahattutäti, ja on mullakin joskus pinna kireällä oman lapsen takia. En silti jaa sitä julkisesti fb:ssä, ja kerro mitä "vitun kakarani/mulkkulapseni/apinani" on tehnyt. Mitä mieltä olette? Puhutteko te noin rumasti lapsistanne?
En ole mielestäni mikään kukkahattutäti, ja on mullakin joskus pinna kireällä oman lapsen takia. En silti jaa sitä julkisesti fb:ssä, ja kerro mitä "vitun kakarani/mulkkulapseni/apinani" on tehnyt. Mitä mieltä olette? Puhutteko te noin rumasti lapsistanne?