Saako Lidlin työntekijät henkilökunta-alennusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hapsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hapsu"

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin.

Eli mulla yksi sukulainen aloitti työt Lidlissä ja hän kertoi, että he eivät saa minkäänlaista henkilökunta-alennusta. Tuli vaan mieleen, että onko tää oikeasti totta vai sanoiko sukulaiseni vaan niin, ettei kukaan tulisi häneltä pyytämään ostamaan mitään puolestaan alennuksella.

Tiedän nimittäin, että esim. S-ryhmässä ja K-ryhmässä työntekijät ovat oikeutettuja jonkin tietyn suuruiseen %-alennukseen oman myymälän ja/tai ketjun muiden myymälöiden tuotteista.

Ok, kiitos vastauksista!

En mä nyt oikein uskonutkaan, että se mun sukulainen valehtelis, ei oo sen tyyppinen ihminen.
Mut jäi vaan asia häiritsemään, kun tiedän, että useista paikoista saa henkilökunta-alennusta.

ei saa,koska sitten se henkilökunta alennus näkyisi hinnoissa muille asiakkaille..jostainhan se erotus on saatava takaisin s-ryhmällä ja keskolla :whistle: tai no,on meillä palkassa extraa,joten se ajanee henkilökunta-alennuksen

Niinpä, asiakkaathan sen henkilökunnan alennuksen maksavat. Ja S-ketjulla saa alennuksen vaikka olisi jollain pidemmällä vapaallakin, eli esim. vuoden pois töistä, niin etua ei oteta pois.
Muista eduista muualla maksetaan veroa mutta ei näistä vaan.

Niinpä, asiakkaathan sen henkilökunnan alennuksen maksavat. Ja S-ketjulla saa alennuksen vaikka olisi jollain pidemmällä vapaallakin, eli esim. vuoden pois töistä, niin etua ei oteta pois.
Muista eduista muualla maksetaan veroa mutta ei näistä vaan.

Pötyä. Ruokakauppojen kate on 30-80%. Vaikka tuotteita myytäisiin henkilökunta-alennuksella, kauppias saisi reilusti voittoa.

Yhteistyössä