Saako liikenteenohjaaja sakottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tietämätön"

Vieras
Olin menossa erääseen kauppakeskukseen, jossa oli sata miljoonaa muutakin ihmistä. Parkkipaikalla oli liikenteenohjaajat, jotka viittoilivat autoja ajamaan eteenpäin. Näin aiemmin vapaan paikan ja päätin kääntyä liikenteenohjaajan eteenpäin viittoilusta huolimatta vapaata paikkaa kohden. Mies huitoi pysähtymään niin kuin tein. Hän alkaa suu vaahdossa huutaa, että jos liikenteenohjaaja käskee ajaa suoraa, niin silloin minun pitää ajaa suoraa. Sanoin, että näin monta vapaata paikkaa ja ystäväni on parkkeerannut myös tuonne, niin ajattelin ajaa sinne. Mies jatkaa samaa vaahtoamista siitä, miten hän päättää mihin ihmiset ajavat. Lopulta kysyin, että koska olen jo tuonne päin menossa, niin voinko jatkaa ajamista. Hän tokaisee, että "no aja sitten ja lappu tulee sitten perässä".

Mikä lappu? Sakkolappu? En ehtinyt tai tajunnut kysyä että mikä lappu kun olin hänen purkautumisestaan niin pöyristynyt ja mies paiskasi autonoveni kiinni. Saako liikenteenohjaaja sakottaa? :(

Tuskin se oli poliisi. Pitäisikö se mahdollinen sakko kirjoittaa saman tien, vai saako se mies kerätä johonkin sinikantiseen vihkoon rekisterinumeroita ja sit urakkaperiaatteella kirjottaa kaikki "laput" kerralla?

mää kutsun näitä liikenteenhämmentäjiksi!

paikkallisen supertavaratalon edustalla liikennekaaos on valmis kun nää on paikalla mut ilman näitä liikenne soljuu sujuvasti

[QUOTE="Tietämätön";27662706]Olin menossa erääseen kauppakeskukseen, jossa oli sata miljoonaa muutakin ihmistä. Parkkipaikalla oli liikenteenohjaajat, jotka viittoilivat autoja ajamaan eteenpäin. Näin aiemmin vapaan paikan ja päätin kääntyä liikenteenohjaajan eteenpäin viittoilusta huolimatta vapaata paikkaa kohden. Mies huitoi pysähtymään niin kuin tein. Hän alkaa suu vaahdossa huutaa, että jos liikenteenohjaaja käskee ajaa suoraa, niin silloin minun pitää ajaa suoraa. Sanoin, että näin monta vapaata paikkaa ja ystäväni on parkkeerannut myös tuonne, niin ajattelin ajaa sinne. Mies jatkaa samaa vaahtoamista siitä, miten hän päättää mihin ihmiset ajavat. Lopulta kysyin, että koska olen jo tuonne päin menossa, niin voinko jatkaa ajamista. Hän tokaisee, että "no aja sitten ja lappu tulee sitten perässä".

Mikä lappu? Sakkolappu? En ehtinyt tai tajunnut kysyä että mikä lappu kun olin hänen purkautumisestaan niin pöyristynyt ja mies paiskasi autonoveni kiinni. Saako liikenteenohjaaja sakottaa? :([/QUOTE]

no kuuntelen vaikka ihmettelen?

Mä soitin poliisille ja poliisi sanoi, ettei liikenteenohjaaja voi antaa sakkoa :) Ne voi korkeintaan antaa pysäköintivirhemaksun, mutta mistäpä ne mua olis sakottanut, kun auto sallitulla paikalla. Ja niillä pitäis olla kuva väärinpysäköidystä autosta.

Yhteistyössä