Saako miehen herättää kun p*nettaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onpa fiksu kysymys :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onpa fiksu kysymys :)

Vieras
Niin, tuosta otsikosta jo näkee ongelman. Saako miestä herättää kesken unien? Meillä on 9 kk vanha muksu joka herättää ennen kuutta.. Ja mies kuorsaa onnellisena..en oo aiemmin viitsinyt herättää unilta jos tekee mieli mut voi luoja tätä olotilaa :D pohtikaa vaan vapaasti et kuka hullu tällaista kysyy, onhan sitä oma käsi mut ei se korvaa kumppania!

Riippuu varmaan miehestä, mutta ainakin meidän isännän saa. Itse on antanut luvan. Kai sellaisiakin miehiä on, jotka vain ärsyyntyisivät unien keskeytymisestä. Luultavasti kuitenkin pieni vähemmistö.

Omalla vastuulla, sillä siinä voi tulla nenä pipiksi herättäjälle

Air-horn-wake-up-prank.gif

• Tykkää
Reactions: karma ja Uska
Minä saan herättää miehen, mies ei saa herättää minua. :D Menen yleensä nukkumaan hieman miestä myöhemmin ja nukun huonommin, siksi tuo epätasa-arvoinen sopimus. Hyvin toimii meillä. Kannattaa jutella asiasta. Sinuna kokeilisin varovaisesti mitä mies on asiasta mieltä.

En tiä. Mutta mä suuttuisin ihan v*tusti jos mut herätettäis. Muutenkin nukun huonosti niin ei ylimääräisiä herätyksiä kiitos.
Ja jos herätät ja mies suuttuu/ei innostu niin siitä ei saa vetää herneitä nenään.

Suosittelen seuraavaa: Runkkaa hellästi miehesi elin kovaksi.. Mene vaivihkaa peino alle ja ala hellästi imemään. Samalla voit hieroa itseäsi..
Sit pöksyt vaan pois ja pikkarit miehen kasvojen päälle, samalla sanaot että Pane mua..

Saa herättää, ainakin meillä ja mies miut :)
Tuskin kovin moni mies pahastuu kun herättää seksiä varten.
Voithan kysellä mieheltä, saatko herättää kun panettaa. :D

No riippuu ihan siitä et millanen suhde juuri teillä on, etköhän itse tiedä parhaiten onko OK.

Mä en kyllä tykkäisi yhtään jos mun unta häiritään ja suon myös toiselle unirauhan.
Vai tykkäättekö te naiset jos teidät herätetään kesken yöunien panemaan?

Suosittelen seuraavaa: Runkkaa hellästi miehesi elin kovaksi.. Mene vaivihkaa peino alle ja ala hellästi imemään. Samalla voit hieroa itseäsi..
Sit pöksyt vaan pois ja pikkarit miehen kasvojen päälle, samalla sanaot että Pane mua..

Joo, mies jos tekis vastaavalla tavalla naiselle, niin palstalla huudettais raiskausta tai raiskauksen yritystä...palstalla ollaan vahvasti sitä mieltä, että tiedottomassa tilassa (nukkuvaan) naiseen ei saa seksuaalisella tavalla koskea. Miksi ihmeessä se ei sitten pätisi myös nukkuvaan mieheen???!!!

No riippuu ihan siitä et millanen suhde juuri teillä on, etköhän itse tiedä parhaiten onko OK.

Mä en kyllä tykkäisi yhtään jos mun unta häiritään ja suon myös toiselle unirauhan.
Vai tykkäättekö te naiset jos teidät herätetään kesken yöunien panemaan?

Meillä saa kyllä mies herättää miutkin seksiä varten, samoin mie miehen, mutta kumpikin saa myös kieltäytyä seksistä, ellei haluta tai väsyttää.