Saako naapurille näyttää kieltä, jos se kyylää aina sisälle kun kulkee meidän olkkarin ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
:xmas: En mä halua olla verhot kiinni, mutten myöskään tykkään siitä että mm tää mun lasten päikkärien aikainen lepohetkeni koneen ääressä on niin julkista pällisteltävää.

Jos mä seuraavalla kerralla näyttäisin sille kieltä, niin ehkä se ei sitten sen jälkeen enää tuijottais tänne sisälle?

*kypsällä tuulella*

Joku sellainen vajaamielinen ja maaninen hymy voisi ehkä toimia. Voisin vaan istua tässä ja tuijottaa sitä takaisin, ja hymyillä samalla kuin heikkomielinen. Se toimii hyvin, kun mulla on niin pyöreät silmätkin, jos avaan ne ihan auki niin näytän joltain kofeiinitripillä olevalta maaoravalta.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Joku sellainen vajaamielinen ja maaninen hymy voisi ehkä toimia. Voisin vaan istua tässä ja tuijottaa sitä takaisin, ja hymyillä samalla kuin heikkomielinen. Se toimii hyvin, kun mulla on niin pyöreät silmätkin, jos avaan ne ihan auki niin näytän joltain kofeiinitripillä olevalta maaoravalta.

Kannatan tätä! :laugh: :laugh: :laugh:

Mieki näyttäisin keskaria :D Voihan se olla vähän hitaampi, ettei oo tajunnu että oot tajunnu sen tuijottavan. Tai sitten ikkuna heijastaa ja peilaakin oikeastaan itseään sieltä? Vai kuin läheltä se pystyy kulkemaan, päivisin ei kauhean hyvin näy sisälle ulkoa..

Kyllä tosta näkyy sisälle nyt kun ulkona ei ole aurinkoista, tai meillä on siis tossa nurkassa isot ikkunat niin, että yks seinä on ikkunaa ja toisestakin melkein kolmasosa. Että onhan tää vähän kun olis jossain lihatiskillä esillä :xmas:

Kai se pitää ostaa jotkut läpinäkyvät verhot niin ei häiritse :D Muut naapurit ei kyllä tuijota samalla tavalla.

Tee niin kun meidän naapuri. Vedä äkäsesti verhot ikkunan eteen kun joku katsoo teille sisään.
Kaikesta huolimatta mä jatkan ihmisten ikkunoista kurkkimista.

Enkä jaksa pahastua vaikka meidän ikkunan alla roikkuu välillä usempian nokkia kiinni ikkunalasissa.

No en mäkään pahastu siitä, että pihapiirin lapsista vähintään joku on päivittäin meidän ikkunan takana kurkkimassa. Enkä mä pahastu siitäkään, että joku ohi kulkiessaan vilkaisee meille sisälle.

Mutta mua ärsyttää se, että pitää ihan jokaisella kerran tuijottaa, tuijottaa ja tuijottaa, koko toinen seinällinen ja kolmannes toisestakin. Ulkona on parempia maisemia kuin täällä meillä sisällä.

:laugh: :laugh: :laugh: loistavaa

No en mäkään pahastu siitä, että pihapiirin lapsista vähintään joku on päivittäin meidän ikkunan takana kurkkimassa. Enkä mä pahastu siitäkään, että joku ohi kulkiessaan vilkaisee meille sisälle.

Mutta mua ärsyttää se, että pitää ihan jokaisella kerran tuijottaa, tuijottaa ja tuijottaa, koko toinen seinällinen ja kolmannes toisestakin. Ulkona on parempia maisemia kuin täällä meillä sisällä.

Ajattele että teillä on mielenkiintoisen näköinen koti :D

Mä oon kova kyttäämään ihmisten koteihin, mitä kodikkaamman näköistä, sitä enemmän katson (mutta en silloin jos siel on joku ihminen näkyvissä ).

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä oon kova kyttäämään ihmisten koteihin, mitä kodikkaamman näköistä, sitä enemmän katson (mutta en silloin jos siel on joku ihminen näkyvissä ).

Tää onkin sit se oleellinen ero :D

Siis en minä tiedä tuijottaako hän tänne silloinkin, kun tässä ei ole ketään, mutta on epämukavaa tuijottamalla tuijottaa kun kerran olen tässä. Siis minulle epämukavaa. Ehkä naapurillekin, ehkä hän on vaan masokistinen luonne :xmas: