Saako näin tehdä B)? Finnkinosta kysysmys

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Jo mä sinne soitan ja sanoi että yks on melkein 6v ja toinen melkein 4v, vaikka lapset 3ja5 :D , että ehkä päästetään prinsessa ja sammakko tai joku muu katsomaan :kieh: , prkle mä varma koht korkokengät lapsille ostan että saa lastenelokuvia mennä katsomaan :'(

haluataan sinne mennä mut ei ole sopiva elokuva kun se

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Miksi sun sinne pitäisi soittaa?

Ostat liput ja jos ovella kysytään ikää niin sanot että tytöt on 4 v ja 5 v :saint:

mut mun tämä pienin näyttää ihan 3v:ltä :D

Ja mun 2 vee 3 veeltä, mut aina mua on uskottu kun olen sanonut että on vasta 2.

Meinaaks et pelkkä pituus tekis lapsista vanhemman olosia :)

Etköhän sä ne lapset sinne saa vietyä, eikä se soittaminen ainaka vaikuta asiaa, jos paikanpäällä toteavat et sun lapset on liian nuoria tai toinen heistä siis.

Elokuvan ikärä on 7 vuotta eli vanhemman kanssa 5-vuotias voi mennä.

Näin ollen täytyy meidänkin jäädä rannalle, tyttö on vasta 4 vuotta. Ja vaikka onkin pitkä niin kuitenkin sen verran pikkutytön näköinen että valveutunut elokuvateatterihenkilö varmasti kysäisee ikää tarkemmin.

Mä en vaivautuisi huijaamaan... Et varmasti saa lippurahoja takaisin, jos et pääse leffateatteriin sisään. Sen vuoksi ne ikärajat on ilmoitettu esim. netissä että ne voi sieltä tarkistaa. Ja olisihan se aikamoinen pettymyt lapsellekin, jos teidät käännytetään salin ovelta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en vaivautuisi huijaamaan... Et varmasti saa lippurahoja takaisin, jos et pääse leffateatteriin sisään. Sen vuoksi ne ikärajat on ilmoitettu esim. netissä että ne voi sieltä tarkistaa. Ja olisihan se aikamoinen pettymyt lapsellekin, jos teidät käännytetään salin ovelta pois.

no mut mä en keksi muuta mitä vois tehdä tänään ja mies ainakin halusi mennä sinne :ashamed:

mun lapset katsovat mielelläni jo kauhuelokuvia B) en vaan mun kaaliin menee ettei saa viedä heitä katsomaan lastenelokuva :/

provoilet, et oo tosissas... ja jos oot niin:

:o :o :headwall: :headwall: :headwall:

no mut mä en keksi muuta mitä vois tehdä tänään ja mies ainakin halusi mennä sinne :ashamed:

mene miehen kanssa kahestaan sinne!! vai onko siihen joku syy ettet uskalla olla miehes kanssa kahestaan syömässä ja leffassa?

Anna miehes mennä isomman lapsen kans ja tee ite pienemmän kans jotain muuta

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
mun lapset katsovat mielelläni jo kauhuelokuvia B) en vaan mun kaaliin menee ettei saa viedä heitä katsomaan lastenelokuva :/

provoilet, et oo tosissas... ja jos oot niin:

:o :o :headwall: :headwall: :headwall:

en provoilee, miks mun pitää, kyllä ne kaikki katso mitä vaan haluavat ja jos mä katson joku kauhea elokuva hekin mun kans, en mä siihen usko jotain K11, K7, Mun siskolla lapsi 15v melkein ja täysin normaali vaikka he kävivät elokuvateattereissa vauvasta alkaen ja kaikki kauhuelokuvat katsoivat läpi yhdessä, niin lapsi jopa normaalimpi kun pitää olla, ei niin kuin esim. hänen koulukaverit jotka jo huumet jopa kokeilivat ja kaikkia paskaa, sekä agressiviset

Oletko tosissasi? Ymmärräthän että kauhuelokuvalla tarkoitetaan elokuvaa jossa veri roiskuu jne..? Ei varmaan ihan sopivaa katseltavaa 3&5-vuotiaille..

Uusimmat

Yhteistyössä