T
tieätjiaks
Vieras
Lapset ovat mankuneet sitä, että saisivat yöpyä yhden yön teltassa kesällä. He eivät halua telttaa ihan ulko-ovellemme, vaan haluaisivat yöpyä hieman kauempana (n 10m päässä pihastani) jotta saisivat olla "rauhassa". Tämä tarkoittaisi teltan pystyttämistä yhteiselle taloyhtiön piha-alueelle, tosin syrjään eikä olisi kenenkään edessä.
Jos laitan teltan illalla ja puran seuraavana aamupäivänä, onko se sallittua? Vai kerjäänkö vain valituksia...?
Jos laitan teltan illalla ja puran seuraavana aamupäivänä, onko se sallittua? Vai kerjäänkö vain valituksia...?