Saako ruikuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Alkoi niin tympiä, kun selailin netistä erilaisia leirivaihtoehtoja tytölle. Mulla on siis loma kesäkuussa, loppuu heinäkuun alussa. Jos hyvä tuuri käy, mun miehellä saattais jatkua työt läpi kesän. Nyt sitten ajattelin katsoa, löytyiskö heinäkuussa jotain kivaa päiväleiriä tytölle. Ilmeisesti yleinen oletus on, että kaikki ihmiset ovat lomalla heinäkuun, jolloin ei tarvitse järjestää leirejä :headwall:. Yhden kivan leirin löysin, joka alkaa 23.7. ja kestää viikon. Mikä siinä on, ettei noita leirejä voida järjestää pitkin kesää, vaan heinäkuu on joku pirun pyhä kuukausi, jolloin KAIKKI lomailee! Eihän tuossa nyt tule kuin pari viikkoa heinäkuussa, jolloin joutuisi olemaan päivät ilman meitä kotona, mutta periaatteesta!

Kiitos, helpotti.

saat ruikuttaa =)

täällä kans on srk leirit, kaupungin leirit ja kaupungin järjestämät kesähoidot kesäkuussa, ja luulen et MLL kesäkerhotkin on kesäkuussa (pitääkin tarkistaa tolta Likalta kun se on sinne töihin hakenut )

Mä en vaan ymmärrä, että kun viralliset kesälomakuukaudet on toukokuusta syyskuuhun, niin leirejä järjestetään kesäkuussa. No joo, touko- ja syyskuussa lapset eivät niitä leirejä tarvitse, mutta heinäkuu ja elokuustakin puolet olis vielä ihan käyttökelpoista aikaa.

partioleirit meillä aikoinaan tais olla aina heinä tai elokuussa, harvemmin kesäkuussa.

mut tosiaan ärsyttävää.Meillä nyt onneks on toi 15v osan kesästä ainakin kotona, ja kattelin just et kesäkuussa se kaupungin kesähoito tolle 1lk maksais 230€, mielummin maksan sen summan tolle isosiskolle ja saavat sit kotona hengailla =)

(ja joo, MLL kesäjuttukin on kesäkuun ekoilla viikoilla )

Oisko ne leirien vetäjätkin joskus lomalla?

no just katsoin noi leirilaput läpi, ja srk 1-2lk leiri on juhannusviikolla, ja kesäkuussa on siis myös MLL toimintaa, kaupungin päivätoimintaa ja 3 mahdollista leiriä 1-3 luokkalaisille, heinäkuussa sit leirit on 3luokkalaisista vanhemmille.

luulis et vois vaihtaa noi leirit toisinpäin, jolloin noille pienemmille olis mahdollisuutta saada ohjelmaa/hoitopaikkaa kesä JA heinäkuuksi, eikä niin et kaikki tapahtuu samoilla viikoilla.

Mä luulen, että jos niitä ois heinäkuussa, osa valittais että kun meidän Pentti haluaa mennä sinne kun kaverikin menee mutta nyt me ei sitten voida perheen kanssa ollenkaan lomailla kun just samaan aikaan sitten on, että eikö niitä leirejä vois kesäkuussa pitää kun ihmiset on töissä.. Aina jollekin hyvä ja toiselle huono. Mutta onhan heinäkuu Suomessa yleisin kesälomakuukausi kuitenkin.

Kuumimmat

Yhteistyössä