Saako S-etukortille maksetun sadan euron maksun mitenkä takaisin, jos haluaa luopua kortista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö

Vieras
totesin juuri, että saan ihan max 10 euroa kuukaudessa sieltä takaisin, säästän tuon summan kun kierrän tarjousten perässä, jopa viikossa tulee takaisin, ei siis ole mitään järkeä keskittää.. Jonain kuukautena saan vain esim 6e, ihan älytöntä on ollut juosta s kaupoissa vain bonusten takia, nyt sen vasta tajusin. Taidan luopua koko kortista ja saan sata euroa :D Miten siis, menenkö vain s-konttoriin? Saako rahan heti?? käteisenä?? voiko joskus myöhemmin ottaa kortin uudelleen, kun on isommat tulot ja jotain hyötyäkin kortista

No mä oisin ainakin saanu käteisenä palautuksen heti matkaani halutessani kun vaihdoin osuuskaupasta toiseen ja olin maksanu sinne toiseen enemmän niin se erotus ois ollu mahdollista ottaa käteisenä.

Tällaisen löysin, mutta miksi VAIN prismasta ja sokoksessa eroteilmoituksen tehdessä saa heti rahan, vai ymmärsinkö jotain väärin??

Irtisanominen tulee tehdä kirjallisesti ja jäsenen on allekirjoitettava eroilmoitus. Jäsenyyden eroa varten käytössämme on Osuusoikeuden siirto/eroaminen-lomake joita saa toimipaikoistamme ja asiakasomistajapalvelusta.

Jos irtisanot jäsenyytesi Prisman ja Sokoksen asiakaspalvelupisteissä, saat maksamasi osuusmaksun takaisin heti. Voit jättää eroilmoituksesi myös S-markettiin tai lähettää sen HOK-Elannon asiakasomistajapalveluun. Eron käsittelyn jälkeen osuusmaksu maksetaan tilillesi.

Eronneen jäsenen oikeudet asiakasomistajaetuihin lakkaavat. Eroavan on palautettava kaikki omat ja talouden jäsenten S-Etukortit.

siis kympin olen voinut saada tuplabonus kuukautena, yleensä max 6 euroa ja sekin kun keskitän kaikki ostot. Nyt en enää keskitä, joten jonkun euron voin saada satunnaisista s-paikan ostoista

ja siis pointti miksi haluan kortista luopua, on se, ettei ole mitään järkeä keskittää kaikkia ostoja s-kauppoihin, jotta saa sen kympin. Kympin säästää jo parilla kauppareissulla jos käy esim sittarissa.. Pelkän bonuksen perässä ei kannata juosta, miten olen nyt tehnyt kun olen kuvitellut, että kaikissa kaupoissa kuitenkin suunnilleen samat hinnat

Yh opiskelija olen, joten niin paljon ei tule ostoja, jotta oikeasti olisi mitään järkeä keskittää

Mulla tulee bonusta vakuutuksesta, puhelinlaskusta + muista ostoksista. Käytän myös noita jäsenetuja esim. matkoissa ja kulttuuririennoissa. Tosin, täällä HOK-Elannon alueella se liittymishinta oli paljon alhaisempi, vähän yli 30 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja siis pointti miksi haluan kortista luopua, on se, ettei ole mitään järkeä keskittää kaikkia ostoja s-kauppoihin, jotta saa sen kympin. Kympin säästää jo parilla kauppareissulla jos käy esim sittarissa.. Pelkän bonuksen perässä ei kannata juosta, miten olen nyt tehnyt kun olen kuvitellut, että kaikissa kaupoissa kuitenkin suunnilleen samat hinnat

Yh opiskelija olen, joten niin paljon ei tule ostoja, jotta oikeasti olisi mitään järkeä keskittää

olet ehkä joskus isompi perheelinen tai jotain. kyllä mä antaisin kosrtin olla

Meille tulee kolmisen euroa kuukaudessa, käyn aika lailla puolet K:ssa ja puolet S:ssä. Olen samaa mieltä, keskittäminen ei kannata. Ostan mieluummin tarjouksista ja sen mukaan missä on paras valikoima tms. Mutta onhan tuota kertynyt bonuksia, kun kortti on ollut kymmenisen vuotta ja koskaan en ole rahaa tililtä nostanut. Pidän sitä vararahastona pahan päivän varalle.

Osuuskaupastahan saa korkoa pääomalle, täällä ainakin 15% eli 15 euroa ja jotkut maksavat ylijäämän palautusta ja siihen bonukset päälle jos sattuu tulemaan!! Pidä kortti jemmassa!

Osuusmaksun takaisin saamiseen menee pitkä aika. Niin pitkä aika, ettei sitä jaksa odottaakaan. En osaa edes sanoa, miten pitkä aika meillä meni, kun vaihdoimme osuuskaupasta toiseen. Varmasti vei useita kuukausia.

Kortista ei kannata luopua.

Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Osuuskaupastahan saa korkoa pääomalle, täällä ainakin 15% eli 15 euroa ja jotkut maksavat ylijäämän palautusta ja siihen bonukset päälle jos sattuu tulemaan!! Pidä kortti jemmassa!

Täällä se on vain 10% eli saa 10?. Paremmin kuin jossain käyttötilillä makuuttamisesta. Vähän meillä tulee ostettua s-kaupoista, niihin on matkaa.

...on tehty vaikeaksi tuo eroaminen, pieneltä paikkakunnalta on mentäv liki sadan kilometrin päähän isompaan kauppaan erotakseen tai odoteltava satunnaisia tilaisuuksia jolloin joku esittelijä paikalla jotta voisi tuon erokaavakkeen täyttää=/. Kuulin tällaselta esittelijältä että korkoja ei sitten erotessa saa mukaansa vaan vain sen rahan mikä tilillä on, pah ja pöh.

Yhteistyössä