A
"anski"
Vieras
Syy lastensuojeluilmoitukseen oli asunnon sotku ja meidän talous.
Aiempien käyntien perusteella pelkään, että taas katsotaan kaappeihin ja komeroihin. En tajua miksi niihin pitää katsoa jos asunto muuten siisti. Ei me ainakaan asuta kaapeissa ja komeroissa.
Muutenkin ahdistanut tuo sossun nainen ja perhetyöntekijä koska tuntuu, että meiltä vaaditaan aivan järjettömän siistiä. Monessa lapsiperheessä ei tälläinen edes toteudu. Kun ei saisi missään olla mitään. Ei saisi tietokonepöydällä olla mitään ylimääräistä, millään tasolla missään ei saisi olla mitään. Kaikki pitäisi olla täysin tiptop.
Ahdistaa jo tuleva käynti koska sanottiin, että jos siivouksen tulokseen ei olla tyytyväisiä niin lapset viedään multa pois. Voidaanko näin tehdä pelkkien kaappien ja komeroitten perusteella? Tai sen perusteella, että jossakin tasolla on jokin tavara?
Ahdistaa.
Aiempien käyntien perusteella pelkään, että taas katsotaan kaappeihin ja komeroihin. En tajua miksi niihin pitää katsoa jos asunto muuten siisti. Ei me ainakaan asuta kaapeissa ja komeroissa.
Muutenkin ahdistanut tuo sossun nainen ja perhetyöntekijä koska tuntuu, että meiltä vaaditaan aivan järjettömän siistiä. Monessa lapsiperheessä ei tälläinen edes toteudu. Kun ei saisi missään olla mitään. Ei saisi tietokonepöydällä olla mitään ylimääräistä, millään tasolla missään ei saisi olla mitään. Kaikki pitäisi olla täysin tiptop.
Ahdistaa jo tuleva käynti koska sanottiin, että jos siivouksen tulokseen ei olla tyytyväisiä niin lapset viedään multa pois. Voidaanko näin tehdä pelkkien kaappien ja komeroitten perusteella? Tai sen perusteella, että jossakin tasolla on jokin tavara?
Ahdistaa.