saako suoristusraudalla kiharoita, oikeesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en sit tiiä niin en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.wikihow.com/Curl-Hair-with-Straighteners

Tossa ekassa kuvassa näkyy se ote, joka otetaan hiusten tyvestä, rautaa käännetään yhden tai useammankin kerran (riippuen kuinka tiukkaa kiharaa haluaa) ja vedetään hiussuortuvan lävitse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako tuolla tavalla tehtyä lyhyisiin hiuksiin kiharoita?

Riippuu kuinka paksu se suoristusrauta on, että saako kiepautettua tukkaa ympärille. Itsellä on takana päällä aika lyhyttä ja ihan niihin pätkimpiin ei tule kunnollista kiharaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Se tukka vedetään suoristusraudan välistä niinkuin lahjapakkauksen nauha saksien välistä. Se muuten ei tee tukalle mitään hyvää, mutta on nopea tapa korjata ennestään kiharaa kampausta tai laittaa muutama irtosuortuva kiehkuralle.

Ei se tee tukalle sen enempää hallaa kuin suoristaminenkaan. Jos nyt oletetaan ettei tekijä purista rautaa kiinni kuin hillopurkkia ja kisko tukkaa hampaat irvessä raudan lävitte... Toisaalta, kaikki kuumentavat sunmuut käsittelyt kuluttaa hiusta.

Sen takia on suojaavia aineita ja siitä hiuksesta täytyy pitää huolta. Muistakaahan tää. Eikä mitään kaupan alehyllytuotteita, vaan kampaamokamaa.

Kyllähän ne kihartuu mut mä en saa niitä pysymään kauaa hyvinä :/ Ja miten saatte et kiharat menee "samaan suuntaan"? Siis kun toiselle puolelle päätä tulee nättiä korkkiruuvia ja toiselle jotain ihan ihme kiharaa jotenkin näyttää siltä et kihartuu väärään suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kyllähän ne kihartuu mut mä en saa niitä pysymään kauaa hyvinä :/ Ja miten saatte et kiharat menee "samaan suuntaan"? Siis kun toiselle puolelle päätä tulee nättiä korkkiruuvia ja toiselle jotain ihan ihme kiharaa jotenkin näyttää siltä et kihartuu väärään suuntaan.

Peesi tähän. Mulla ainakin nuo nkiharat lätistyy nopsaan ja tuo toinen puoli näyttä jo alun alkaenkin ihan harakanpesältä.