Saako teidän autoa käyttää ostoskärry stopparina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikäli tarvii semmosta stopparia, niin käytän siihen kyllä ihan omaa autoa. En tietenkään lähde muiden autoja vahingossakaan kolhiin. Ja en nyt ihan kyllä tykkäis, että mun autooni noin hyväkskäytettäis. Jos tosiaan on pakko semmosta käyttää niin käyttää omaa.

No jos omia ostoksiani puran omaan autoon, niin saan tottakai. On tos sen verran naarmui tullu talven aikana :D En käytä muiden autoja tähän tarkoitukseen, tulisi paha setä tai täti huutelee hävyyttömyyksiä muuten :D .

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Mikäli tarvii semmosta stopparia, niin käytän siihen kyllä ihan omaa autoa. En tietenkään lähde muiden autoja vahingossakaan kolhiin. Ja en nyt ihan kyllä tykkäis, että mun autooni noin hyväkskäytettäis. Jos tosiaan on pakko semmosta käyttää niin käyttää omaa.

Mä just kävin kaupassa ja kun olin hakenut kärryt näin, että joka keski-ikänen lehmä käytti mun autoa siihen tarkoitukseen, suuttui vielä kun sanoin, ettei niitä kärryjä tartte pökätä toisten autoihin. Oli kuulemma laittanut varovasti.

Mä olin ihan et mit vit? :o Eikö sen ois pitänyt olla minä joka siinä vetää kilarit eikä se lehmä? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja :
joo, jos ei tuu naarmuja tai kolhuja.

Mistä voi olla varma niitä kärryjä autoa vasten tökkiessään, että niitä naarmuja ei tule?

Siks en käytä siihen muiden autoa, vain omaani. Enhän mä muiden autoon tavaroitani lastaa ja vain siinä tarkoituksessa käytän omaa autoani. Ja muut saa käyttää autoani, vain ed. mainituilla ehdoilla. Jos siihen kykenee, niin sitten saa käyttää, muuten ei tai tulee lasku perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
No jos omia ostoksiani puran omaan autoon, niin saan tottakai. On tos sen verran naarmui tullu talven aikana :D En käytä muiden autoja tähän tarkoitukseen, tulisi paha setä tai täti huutelee hävyyttömyyksiä muuten :D .

Siis kukaan muu ei saa tulla pökkää kärryjään kiinni autoon paitsi tietyt palstalaiset tietysti. :kieh: :laugh:

Huutelisit hävyttömyyksiä takas, niin mulle tehtiin :whistle:

Huutelisit hävyttömyyksiä takas, niin mulle tehtiin :whistle:

En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint: :whistle: :kieh:

Eipä ole tullut mieleenkään tuollainen!
Hmm... Pitäisköhän tänään sitten illasta kokeilla kuinka hyvin viereinen auto toimii stopparina, kun meen tekee jättiruokaostokset??? ;)
Ehkäpä ei sittenkään onnistu :/ Tarvin tän mahani kans niin suuren tilan, että pakko valita parkkipaikalta se kaikista levein/reuninmaisin parkkiruutu :laugh:

En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint: :whistle: :kieh:

Ja mä hämmästyin niin kovaa, että jäin suu auki toljottamaan :o Siis joku kolhii mun autoa kärryillä ja kun siitä ystävällisesti sanon, alkaa se huutamaan mulle :o :o :o

Ja mä hämmästyin niin kovaa, että jäin suu auki toljottamaan :o Siis joku kolhii mun autoa kärryillä ja kun siitä ystävällisesti sanon, alkaa se huutamaan mulle :o :o :o
Tässä vaiheessa kannattaa todeta kylmän rauhallisesti: "Kutsutaanpas poliisit selvittämään asiaa." Voi vastapuoli siistiä suutaan...

:o . Olipas röyhkee ihminen. :o . Vaikka mä oon kiltti ihminen oikeesti, niin oisin jo saanut karseen laakin jos tilanne ois tollanen.Mitä se huuteli sulle?

:o . Olipas röyhkee ihminen. :o . Vaikka mä oon kiltti ihminen oikeesti, niin oisin jo saanut karseen laakin jos tilanne ois tollanen.Mitä se huuteli sulle?

"Kyllä mä kuule tiedän mitä mä teen, turhaa sä siinä märiset hienoissa hepeneissäs, jos sulla on varaa ostaa ihan uus auto niin sulla on varmaan varaa maalauttaakin se jos tarvii, enkä mä edes naarmuttanut sitä. Törkeetä alkaa noin mäkättämään vieraille ihmisille ilman mitään hyvää syytä! Jne. ei kirjoitettuna mikään paha, mutta se vittumainen äänensävy ja vintura ruma naama irvessä.

Toihan on melkein sama tilanne ko se et minulla on iso auto. Jota ei ihan joka paikkaan saa parkkerattua. No se on sit tähdättävä just eikä melkein siihen ruudun keskelle et mahtuu ja viereenki mahtuu. No oli sit kummallekkin puolelle ystävälliset kanssaeläjät parkkeeranneet omat linttansa niin et en päässyt omaan autoon sisälle lainkaan.Olis kyllä tehny mieli käyttää vähän tukena naapureita ;) mut sain kuin sainkin mentyä autoon ja vielä auton parkistakin pois vaikka tiukkaa se teki ja hermoja vaati.

Yhteistyössä