K
Klonkku harmaana
Vieras
Eli, että teidän autoa vasten saa kaupan parkkiksella pöngätä ostoskärryt kun tyhjää ostoksiaan auton kyytiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:joo, jos ei tuu naarmuja tai kolhuja.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Mikäli tarvii semmosta stopparia, niin käytän siihen kyllä ihan omaa autoa. En tietenkään lähde muiden autoja vahingossakaan kolhiin. Ja en nyt ihan kyllä tykkäis, että mun autooni noin hyväkskäytettäis. Jos tosiaan on pakko semmosta käyttää niin käyttää omaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja mä:joo, jos ei tuu naarmuja tai kolhuja.
Mistä voi olla varma niitä kärryjä autoa vasten tökkiessään, että niitä naarmuja ei tule?
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:No jos omia ostoksiani puran omaan autoon, niin saan tottakai. On tos sen verran naarmui tullu talven aikanaEn käytä muiden autoja tähän tarkoitukseen, tulisi paha setä tai täti huutelee hävyyttömyyksiä muuten
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:No jos omia ostoksiani puran omaan autoon, niin saan tottakai. On tos sen verran naarmui tullu talven aikanaEn käytä muiden autoja tähän tarkoitukseen, tulisi paha setä tai täti huutelee hävyyttömyyksiä muuten
.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ego:No jos omia ostoksiani puran omaan autoon, niin saan tottakai. On tos sen verran naarmui tullu talven aikanaEn käytä muiden autoja tähän tarkoitukseen, tulisi paha setä tai täti huutelee hävyyttömyyksiä muuten
.
Huutelisit hävyttömyyksiä takas, niin mulle tehtiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint::kieh:
Tässä vaiheessa kannattaa todeta kylmän rauhallisesti: "Kutsutaanpas poliisit selvittämään asiaa." Voi vastapuoli siistiä suutaan...Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ego:En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint::kieh:
Ja mä hämmästyin niin kovaa, että jäin suu auki toljottamaanSiis joku kolhii mun autoa kärryillä ja kun siitä ystävällisesti sanon, alkaa se huutamaan mulle
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ego:En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint::kieh:
Ja mä hämmästyin niin kovaa, että jäin suu auki toljottamaanSiis joku kolhii mun autoa kärryillä ja kun siitä ystävällisesti sanon, alkaa se huutamaan mulle
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ego:En mä osaa huudella takas mitään hävyttömyyksiä. Olen NIIN kilttikin. :saint::kieh:
![]()
![]()
![]()
. Olipas röyhkee ihminen.
. Vaikka mä oon kiltti ihminen oikeesti, niin oisin jo saanut karseen laakin jos tilanne ois tollanen.Mitä se huuteli sulle?