Onko aika-rajaa ,koska saa esim.vkonloppu aamuisin lähtee pihalle?
Meillä ,kun oltas menossa joskus jo 6 jälkeen ulos( näin kesäsin)
Koko lauman ulkoiluun oon puuttunut sen verran, että puol ysiin saavat ootella ennekö lähtevät pitämään meteliä pihalle..
Muuten ei ois rajaa, mutta ovat sen verran äänekästä sorttia ja naapurin setä(tosi hyvä kuulonen on välillä yön töissä ja kiukkuaa, jos ei saa rauhassa nukkua.
Tänään oli kyllä jätkät ulkona jo 7aikaan.
Ja asutaan kyllä ihan maalla ja en tiiä kuinka oikeesti joku voi naapuriin kuulla meiän metelit, mutta jooo
Meillä ,kun oltas menossa joskus jo 6 jälkeen ulos( näin kesäsin)
Koko lauman ulkoiluun oon puuttunut sen verran, että puol ysiin saavat ootella ennekö lähtevät pitämään meteliä pihalle..
Muuten ei ois rajaa, mutta ovat sen verran äänekästä sorttia ja naapurin setä(tosi hyvä kuulonen on välillä yön töissä ja kiukkuaa, jos ei saa rauhassa nukkua.
Tänään oli kyllä jätkät ulkona jo 7aikaan.
Ja asutaan kyllä ihan maalla ja en tiiä kuinka oikeesti joku voi naapuriin kuulla meiän metelit, mutta jooo