Saako teidän lapset lähtee aamulla 7 aikaan ulos leikkimään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Onko aika-rajaa ,koska saa esim.vkonloppu aamuisin lähtee pihalle?
:whistle:

Meillä ,kun oltas menossa joskus jo 6 jälkeen ulos( näin kesäsin) :whistle:
Koko lauman ulkoiluun oon puuttunut sen verran, että puol ysiin saavat ootella ennekö lähtevät pitämään meteliä pihalle..
Muuten ei ois rajaa, mutta ovat sen verran äänekästä sorttia ja naapurin setä(tosi hyvä kuulonen on välillä yön töissä ja kiukkuaa, jos ei saa rauhassa nukkua.
Tänään oli kyllä jätkät ulkona jo 7aikaan.
Ja asutaan kyllä ihan maalla ja en tiiä kuinka oikeesti joku voi naapuriin kuulla meiän metelit, mutta jooo :whistle:
 
Ei saa lähteä. Vkl aamut on aina yhtä tuskaa, kun seiskasta eteenpäin kysellään joko saa mennä kavereita hakemaan. Mut en mä edes omalle pihalle päästä ennen ysiä leikkiämään. Just siks että jotkut ihmiset saattaa jopa nukkua jos ei töihin tartte mennä.. Kavereita saa mennä hakemaan aikaisintaan 11 jälkeen.
 
Jos isoja lapsia olisivat niin sen kun vaan. Mutta ovat vielä alle kouluikäisiä joten ei mitään asiaa ulos ilman vanhempia. Ja minä nukun täysin vielä klo 7. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Ei saa lähteä. Vkl aamut on aina yhtä tuskaa, kun seiskasta eteenpäin kysellään joko saa mennä kavereita hakemaan. Mut en mä edes omalle pihalle päästä ennen ysiä leikkiämään. Just siks että jotkut ihmiset saattaa jopa nukkua jos ei töihin tartte mennä.. Kavereita saa mennä hakemaan aikaisintaan 11 jälkeen.

Tulipa hyvä mieli kun joku ajattelee näin. =) Tuollaisia naapureita osaa kyllä arvostaa.
 
Meillä saa mennä seiskan jälkeen. Oma piha on, vaikkakin naapurit on tossa hollilla kyllä. Mutta sellaista se elämä on. En mäkään aina tykkää naapurin teinien kotibileitä ja kadulla pörräävistä mopotyypeistä enkä varsinkaan siitä että naapurin vanhus kolaa varsin kovaäänisesti aina talvisin klo 5 alkaen, mutta ne on vaan siedettävä. Jos ei halua muita ihmisiä lähelleen, niin on paree muuttaa korpeen.

Kavereita ei haeta ennen puoltapäivää, tosin tekstarit saattaa viuhua jo kasin aikaan kun kysellään seuraa...
 
No meillä ei ole vielä tullut tollasta halua edes vastaan ;) Periaatteessa peesaan karoline76:tta - ne saa mennä, jotka osaa.

Käytännössä kyllä tulisi varmaan rajoitettua. Kerrostalon pihasta ne äänet todella kuuluu sisälle! Eli klo 7 taitaa olla hiljaisuuden raja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No ei me koskaan ehdittäisi tuohon aikaan ulos! Herätään joskus 6-7:30 ja sitten aamupalat ja pukemiset ja muut niin aikaisintaan 8-9 aikaan olisi ulos lähdössä.

2 tuntia syömiseen ja pukemiseen? :o

Mitä sitten? Otetaan mekin viikonloppuaamusin rennosti eikä pidetä turhaa kiirettä minkään kanssa. Helposti menee 2 tuntia kun nautiskelen kahvin ja muksu kattoo lastenohjelmia kun niitä kerrankin tulee. Ja sit mennään kun mennään, ei sen takia että hyvät vanhemmat kuskaa kakaroita pihalle joka jumalan vapaahetki vaan ihan muuten vaan.
 

Yhteistyössä