mäkään en ollu ajatellu koko asiaa ennen kun pojan kummitäti lapsineen tuli kylään....yleensä kaksi isompaa 7 ja 5v vonkaavat päästä isännän xboxia pelaamaan. Kerran ovat saaneet pelata kun isännys itse oli kotona ja siinä vieressä. Itse en anna pelata sitä, koska en osaa sitä käyttää. Nuo pojat tietenkin osaavat mutten anna siltikään, kun ei ole mun kone. No sitten ne vonkaa et saaks kattoo leffaa. Joskus ovat saaneet....sittepä me aikuiset ei keskustellakaan, koska leffaa huuutaa. Ja vaik kuin laitan pienemmälle ni käyvät vaivihkaa laittaa isommalle. Ja tietokone....oon sanonu ettei tarvii mennä, mut vonkaa vonkaa vonkaa....joskus sit oon päästäny ja tosi kiva meiän pojalle, 2,5v joka ei tod saa pelata mitään eikä varmaan osaiskaan(?) ku oottaa noita isompia poikia meille leikkii ja yhet on koneel tms. Viimeks niil oliki sit oma dvd mukana ku olin aiemmal kerral sanonu et netti ei toimi ja xboxiin ei kosketa ja et mä en osaa laittaa titeokoneen kautta leffoi näkyy tv:ssä. Jeejee! Ens kerralla sanon suoraan et meillä EI pelata eikä katota leffoja sillon kun tullaan pariksi tunnille kylään/kahville. Eri juttu on jos yökylään tulevat....joskus... Jos ei sen vertaa oo mielikuvitusta et keksis kyläilyn ajaks tekemistä ni ei tarvi tulla!!!