Saako turvaistuimeen tilattua uutta päällistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa, mutta muistelen, että ovat aika hinnakkaita siihen nähden, mitä koko istuin maksaa. Joku kaverini oli joskus kysellyt. Jos en ihan väärin muista niin ihan lastentarvikeliikkeen kautta, josta olivat istuimenkin ostaneet.

Vaikuttaako turvallisuuteen millään lailla jos sen päällisen tekee itse?

Mekin kyseltiin kerran aktaan päällistä ja melkein samalla hinnalla olisi saanut uuden penkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:

Mekin kyseltiin kerran aktaan päällistä ja melkein samalla hinnalla olisi saanut uuden penkin :/

Mun mielestä ohjeissa sanotaan, että EI SAA missään tapauksessa tehdä itse. Liekö paloturvallisuuden kannalta vaiko minkä...

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:

Mun mielestä ohjeissa sanotaan, että EI SAA missään tapauksessa tehdä itse. Liekö paloturvallisuuden kannalta vaiko minkä...

Juu nimenomaan paloturvallisuuden takia ja sitten voi vakuutusyhtiön kanssa kenties tulla ongelmia jos onkn oma eikä alkuperäinen päällinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
omia päällisiä!!kaveri oli just saanu sakot kun oli omatekemä päällinen!!!!

Että sitten jollain välähti!
Samanlainen ketju on aika ajoin täällä näistä ite tehdyistä päällisistä.
Liikkeestä kun ostat uuden päällisen, niin maksaa melkein uuden istuimen hinnan.
Minä olen tehnyt kahteen istuimeen ite uuden päällisen ja meinaan tehdä vielä kolmanteenkin. (2x TWE ja 1x vyöistuin)