Alkuperäinen kirjoittaja Jofa:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:kieh: et saa, mä olen ne eväät kovalla työllä miehelle väkertänyt ja sitten joku toinen on peeskele ne pistelly poskeen ja kotiin tulee nälkänen ja kiukkunen mies että kiitos vaan |O
Eikö sun mies osaa tehdä itse eväitä?
Millä ajalla sä kuvittelet et se vielä eväät väsäis itelleen kun hyvä et kotona ennättää käydä nukkumassa?
No mistäköhän mä voisin tietää montako tuntia päivässä sun ukkos on töissä?
Niimpä, sun täytyy olettaa heti et kun miehelle tehdään eväät valmiiks niin se ei osaa tehdä niitä itse mutta sua ei kiinnosta ottaa huomioon että on muitakin vaihtoehtoja.
No itse en alistuis tekemään miehelle eväitä, jos mies ei saa itseään ruokittua niin olkoon nälissään mun puolesta. Toisekseen, aika harvassa on ihmiset jotka oikeesti tekee niin paljon duunia etteivät ehdi kotona kuin nukkua!
Niin tietysti alistumisestahan tässä onkin kyse ilman muuta, oon ihan siellä nyrkin ja jääkaapin välissä, hyvä kun muistutit :flower: :xmas: Ei meillä voi mitenkään olla niin et mies tekis pitkää päivää töissä kun sun tutkimus on osoittanut ettei semmosia ihmisiä ole lähes lainkaan niin eihän semmosta miestä voi meillekkään sillon sattua :xmas: