Saako vaimoni siskoa panna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mielestäni saa panna jos hän on halukas ja on tilaisuus olla kahden kesken.
Saako panna paljaalla, mielestäni saa jos hänellä on ehkäisy kunnossa tai on raskaana.Itse olen pannut molemmissa tapauksissa ja teki niin nnnaa molemmille.

Saako panna paljaalla, mielestäni saa jos hänellä on ehkäisy kunnossa tai on raskaana.Itse olen pannut molemmissa tapauksissa ja teki niin nnnaa molemmille.
Kyselet itsestäänselvyyksiä. Tottakai saa ja pitää, varsinkin mainitsemissasi tapauksissa: ehkäisy kunnossa tai rouva jo raskaana.

Matkustetaan loppuvuonna ulkkistyttikseni kotimaahan jossa hän ei ole päässyt valitettavasti käymään moniin vuosiin sukuaan tapaamassa. Vietetään siellä varmaan noin 2 kk. Hän on jo suunnitellut niin että asutaan aluksi ainakin viikko pääkaupungissa sinkun pikkusiskonsa (tosi kaunis) kämpässä ja tutustutaan me kolme yhdessä maisemiin.

Siinähän meitsille tuli spondesti heti mieleen että onnistuisikohan jopa kimppakiva? Oma, myös kaunis naiseni pettyi aikoinaan maanmiehiinsä ja halusi länsimaisen miehen. Siskokin on eronnut viime vuonna sikäläisestään ja on kertonut että on myös pettynyt heikäläisiin. Hän kuvankauniina saa melkein kenet tahansa, on ollut jotain lyhkäisiä suhteita sen jälkeen.

Oltiin ulkomailla ja vaimo sai ruokamyrkytyksen ja jäi makamaan hotelliin. Me muut matkaseurueesta, minä ja vaimon sisko, menimme kaupungille terassille muutamalle. Sisko tuli humalaan ja alkoi lähennellä. Ehdotin kysytään onko hotellissa vapaata huonetta ja olihan siellä. Sujahdettiin sinne panemaan ja hauskaa oli. Seuraavana aamuna sisko oli vähän morkkiksessa ja pyysi ettei tästä puhuta kun ollaan molemmat naimisissa. En ole päässyt siskon pillulle toista kertaa.

Vastaus on saman tyyppinen kuin kysymykseen voiko vaimon kanssa keskustella kun nyhdynnässä. Kyllä voi jos jossain lähettyvillä- Sama koskee vaimon siskon panemista. Kyllä voi jos saapusalla.