saako varatuttua miestä "unelmoida"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö & nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö & nolo

Vieras
Siis niin, olen itsekin varattu ja en ole 10 vuoteen ihastunut kehenkään mutta nytpäs sellainen tuli vastaan joka ns. laittaa multa jalat veteläksi.

Olen itsekin naimisissa ja hän myös, enkä kuvittele mitään/halua mitään suhdetta, mutta joskus en ole voinut mitään että hän on hiipinyt päivällä ajatuksiini ja joskus yöuniin, kuitenkin törmään häneen päivittäin. Rakastan miestäni yhtä paljon kuin ennenkin, kai ihastus menee sitten ohi aikanaan.

Täällä on välillä tiukkaa porukkaa, mutta mitäs onko jollekin muulle sattunut samanlaista kohdalle? Mitäs olette tehneet?
...saako varatuttua miestä "unelmoida"?

ei ole liitto oman kanssa aina ollut herkkua (ekat 2vuotta nippa nappa) mutta en ole silti päiväunelmiin lähtenyt. Asiat ja puolisot kerrallaan.
En hyväksy, en iteltäni, en kumppaniltani ja tämän olen tehnyt selväksi. Mutta en moralisoi muiden ratkaisuja tai sopimuksia liitoissaan.

Tämä on niin outoa minulle, 2 kerta elämäni aikana kun ihastuin kehenkään. Eipä kai tälle mitään voi, vaikka välillä tunnen huonoa omaatuntoa kun ajattelen tuolla tavoin josta kusta muusta kuin miehestäni. Ehkäpä en ole kuitenkaan niin huono ihminen tämän vuoksi.

Vähän sama tilanne, 9 vuotta yhdessä, oma mies ihan kymppi ja meillä 4-vuotias lapsi, mutta silti ihastuin tosi voimakkaasti toiseen mieheen. (Ja ehkä hänkin vähän minuun.) Meillä ei siis ole ollut mitään säätöä, vaikka ollaankin töidemme puolesta tekemisissä melkin päivittäin. En tiedä onko unelmoinnissa jotain koralisoitavaa, mutta ainakaan niistä ajatuksista ei ole helppo päästä eroon. olen nyt kohta 7 kk yrittänyt karkoittaa tätä toista miestä päästäsi, aika laihoin tuloksin. Minkä sitä ajatuksilleen voi? En minä ainakaan voi, vaikka en tietoisesti niitä ruokikaan.

Uusimmat

Yhteistyössä