Saako väsyä loisena oloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikset sä tee siinä avioliiton puitteissa jotain repäisyä?
Säästä joka kk sivuun rahaa ja lähdet vaikka julkisia kulkuneuvoja käyttäen johonki hotelliin yöks ja nautit omasta rauhasta.
Käyt ihastelemassa joulutoreja.

En mä jaksais koko ikääni ulista kotona, vaan jos olisin pallo jalassa kotona, niin totuttaisin miehen siihen että käyn jossain muuallakin välillä.
Kyllä suurin osa miehistä on totutettavissa.

Siis mulla on tuote,joka menee kaupaksi. Haluaisin vain laajentaa sitä hommaa ja tehdä ainakin kesäksi meidän autotallista myymälän. Ei se olisi mahdoton idea. Saisin tuloja ja ehkä en sitten olisi niin loinen.
Ei yhden tuotteen takia tarvita myymälää. Voit myydä tuotetta kotoa käsinki. Ei asiakas mieti onko se autotalli vaiko olohuone jos joutuu kuitenkin kotoa hakemaan. Kannettava maksupääte vaan että voi kortilla asioida.

Ei yhden tuotteen takia tarvita myymälää. Voit myydä tuotetta kotoa käsinki. Ei asiakas mieti onko se autotalli vaiko olohuone jos joutuu kuitenkin kotoa hakemaan. Kannettava maksupääte vaan että voi kortilla asioida.
Tiedän. Haluaisin vaan muutenkin laajentaa tätä firmaa. Muuten mä olen ensi vuonnakin yhtä hyödytön loinen kuten aina ennenkin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tiedän. Haluaisin vaan muutenkin laajentaa tätä firmaa. Muuten mä olen ensi vuonnakin yhtä hyödytön loinen kuten aina ennenkin.
Tee valmis suunnitelma ja myyt sen miehelle.
Oletko jo kartoittanut kivijalka asiakaskunnan…?

Yhteistyössä