saako yks asia sanoa ja lähen sitten siivomaan...

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
niin yhdestä aloituksesta taas tuli mieleen,että jos antaa vauvalle korvike niin hän sairastu syöpään ja vaikka mitä tulee aikuisiässä...
Mä olin ihan samalainen ennen ja olen uskonut vaikka mihin,joo,kyllä, imetys on hyvää asia,mutta en tajua näitä fanatikkoja ja mistä joku sai tollaista tietoa ja semmoset tutkimukset,mun mielestäni vähän mahdotonta päättä mistä lapsi sai syöpä tai joku muu vaiva ja turhaa syylistä äitiä ettei hän ole imetänyt tai antoi kerran korvikemaito...
Mä muistan että olen soitanut mikä se oli joku imetystuki.....niin,soitin kun olin masentunut ja kysyin mikä olis parasta jatkaa imetystä tai lopetta ja aloita lääkitystä,niin ja vastaus oli toki jatkaa imetystä kun muuten vauva rupee saada helposti viruksia ja muita sairauksia jos äiti ei imetä ja heillä on kuulema joku äiti joka imettänyt kuitenkin vaikka oli masentunut ....
eli oikeasti,se kyllä mulle teki hyvää silloin kuin olin muutenkin masentunut enkä tajunut mitä tehdä,mutta onneks tai ei lääkärit puhuivat mulle järkeä ja nyt en ikinä menen mitään lukemaan,kun luin niin tarpeeks kaikenlaista paska ja se äitiys jo toi mulle liikakin ahdistusta ja huolta että ei kiitos enää,on paljon parempi olla tytyväinen ja ei mietiä mitään vain tehdä niin paljon kuin pystyy lasten varten ja toki ei unohda itseäkin

ei takaa,tottakai ja muutenkin en unohda ikinä miten mun pää oli täynnä kaikenlaista,hui,imetys,stresi/raskaus,kemikaalit ,lasten tulevaisuus ja vaikka mitä ja se mitä luin netissäkin,nyt ei kiitos en mee lukemaan vaikka jos joku maksaa miljoona,nyt olen jo tiedon tarpessa ja se riitä ja parasta on olla onnellinen myös eikä tuhlata aika mietimiseen ja lukemiseen,niin ja ainakin mä toivon ettei mun ahdistus enää palaa :|

Yhteistyössä