P
"Pyöreä"
Vieras
Olen yli 35-vuotias pyöreä nainen. Minulla on ylipainoa (alle 10 kg), liikun paljon ja painoindeksini on aina ollut vähintään 25 eli en ole ruumiinrakenteeltani hoikka. Kasvoiltani en ole kaunotar, ehkä ihan söpö, rypytön ja adjektiivi mitä minusta usein sanotaan on NUOREKAS. En näytä ikäiseltäni vaan monta vuotta nuoremmalta. Valitettavasti en kuitenkaan ole kenenkään mielestä viehättävä, kaunis tai seksikäs. Lapset ovat 8 ja 10 ja nyt olen herännyt siihen todellisuuteen, että jos nuorena olin kropaltani ok (painoindeksi 25 kovan urheilun tuloksena, minulla on aina ollut taipumusta ylipainoon) ja ihan söpö/seksikäs niin nyt minun naiseuteni on todella vähin adjektiivein todennettavissa. Mieheni sanoo, että olen nuorekas ja tyylikäs. Haluaisin olla kaunis, seksikäs, naisellinen. En tiedä pitäisikö sitä aloittaa joku tiukkaakin tiukempi dieetti (esim Jutta G:n) vai mitä tässä pitäisi keksiä. Minulla on ehkä jo neljänkympin kriisi, mutta tämä naiseuteni menetys todella masentaa. Viime vuodet kelpasin ihan vaan lapsieni äitinä, mutta nyt lähempänä neljääkymppiä haluaisin tuntea itseni vielä naiseksi. Jos menen ravintolaan niin kukaan ei koskaan tule minulle juttelemaan. Töissäkin laihat (mutta ryppyiset) naiset saavat kaiken huomion. Miehet vitsailevat kanssani, kilpailevat työjutuissa, mutta kenellekään en tunnu olevan nainen. HALUAN OLLA HALUTTAVA NAINEN!! En mikään kauhistus tai tylsä tapaus. Juu, ehkä itsetuntoa piätisi kehittää. Mutta henkilönä minä olen mitä olen, vahva persoonallisuus, voimakkaat mielipiteet, huumorintajuinen, iloin...